perjantai 8. marraskuuta 2013

kuulumisia

taaaaaaas on aikaa kulunu siit ku viimeks kirjottelin.. :s
en oo vaa jotenkaa jaksanu keskittyy mihinkää,oon ollu jotenki vaa poikki,veto pois.
vissii jtn syysmasennusta. mut kyl tässä on moniki asia stressannu.
esim. laskut yms raha-asiat stressaa,äidin lähtö pakistaniin jnejne.
no mutta jos nyt vähä kertoilisin et mitä kaikkee on oikee tässä ajassa tapahtunu :D
kävin tossa joku viikko tai pari sitte hammaslääkärissä,tehtiin juurihoito :D tärisin ihan mukavasti siin tuolissa :D ah,rakastan niin hammaslääkäriin menoa :P noh,toissa päivänä sitte töissä onnistuin lohkasemaan hampaani -.- soitin sitte aikaa hammaslääkäriin ja tnää jouduin taas piinapenkkiin :P mut täytyy sanoo et varmaa parasta palvelua mitä oon koskaan saanu,pisti kyllä naaman ihan puuduksiin ja samalla kielikin meni iha turraksi :D eli ei oikeen sattunu se paikkaaminen,kerranki :D
duurissakin oon käynyt ja tehtiin uus työsoppari,saan jatkaa betaniassa ainakin helmikuuhun asti :3 ja jos haluan sen jälkeen jatkaa ni sekin on mahollista. suunniteltiin duurin työntekijän kns et oisin kesään asti töissä,pitäisin pikku loman ja syksyllä sit menisin aikuiskoulutukseen,tietty jos sinne pääsen :D noh mut se on sen ajan murhe :P
meil tuli villenkin kns 30.10 6kk täyteen <3 aika menee nopeesti *-*
synttäritki oli tossa 1.11 :D täytin siis 23,oon vanha :D vietin synttäreitä nyt sitten ryypäten :D aloteltiin anskulla ja muutama sit lähti mukaan baariin :3 noh,ilta ei menny niin ku olin luullu. tuntu inhottavalta ku hyvä ystävä taas ignooras mut. meillä menny välit aika perseelleen,lähinnä sen takia ku se roikkuu sen ihastuksessaan. heti ku ne ei oo väleissä ni johan mulle soittoo tule,mut sit jos ne on taas väleis ni oon vaa ilmaa sille. varakaverina on kiva olla (Y) noh onneks näin baarissa muutaman vanhan kaverinki,mut ei nekää kauaa siel baarissa ollu. vitutukseen sit päätin riipasta kunnon perskännit ja täytyy sanoo et loppuilta onki iha pimeetä,ei mtn muistikuvia :D mut onneks osasin sentää kuulemma käyttäytyä hyvin :P ihmettelin et miksei mulla ollu nii paha darraa sillo la,yleensä teen darrassa aina läheistä tuttavuutta vessan pöntön kns :'D
eniten ehk koko päivässä vitutti se etten taaskaan saanu iskältä synttäri onnittelu soittoa :s miten voi olla et unohtaa aina mun synttärit mut siskopuolen, jennan, muistaa (sillä on tasan 1kk aikasemmin synttärit eli 1.10) soitti se kyl tnää mut eihä se mtn onnitellu,kyseli vaa et tuunko luvialle,argh,ärsyttää
löysin muute yks päivä siivotessa kuvan (n.2-3v vanha) musta ja iskästä <3 on se mölli mulle tärkee,vaikka ei mua aina muistakkaa..
synttärilahjoja en oikee saanu muuta ku lähinnä sukulaisilta rahaa :P mut ville päätti vielä mut 26.10 sami hedbergin keikalle *-* oli kuulemma yks mun synttäri lahjoista <3
aluks oli pieni paniikki päällä,koska siel oli niin paljon jengii,mut sitte ku esitys alko ni rentouduin ja haluan ehdottamasti mennä kattoo uudestaan :D oli ihan mahtavaa ^.^
sitte 1.11 ku tulin duunista (suoraan villelle siis,tuli lomille 31.10) niin keittiön pöydällä löyty pieni ylläri *-* en ois ees arvannu et olis ostanu mulle jtn :3 on se vaan niin ihana <3
ville oli rustannu mulle runon kortin toiselle puolelle:
"löysin ruusun kauneimman
kirkkaimman ja puhtaimman
sen tahdon sulle rakas bettina ojentaa
ja syntymäpäivää toivottaa
oi oispa huumaava tuoksu sen
tois sulle päivän iloisen
ja kastehelmet terälehdillään
tois kauneutta sun elämään"
sain muuten duunikavereiltakin synttäri kortin,piristi työpäivää kivasti c: oli mukava yllätys,en ois uskonu et ne ois mua muistanu o.o
ei kai tässä oikeen sen kummempia,paitsi et nyt oon taas emyä nähny :3 eilen mentiin pitkästä aikaa stadiin vaa hengailemaan ja lipitettiin siin energiajuomaa :D oli kyl kiva olla ihmisten ilmoilla,ku ite ollu nii väsyny lähtee minnekkää :s tnääki kävästiin emyn kns työkkärissä,hammaslääkärin jälkeen tietty. ja ku oltiin käyty siel työkkärissä ni tultiin maltsuun ja jämähdettiin tunniks tai pariks ulos istumaan :3
niin tosiaan,meinasin ihan unohtaa,äiti lähtee tosiaan pakistaniin sunnuntaina,jaiks :D se on siellä sen 2vk,toivon vaa ettei äidille satu mtn,sielhä kumminki niit jtn pommituksiakin :s ja viime kerralla ku äiti siel oli ni tuli pahasti kipeeks,ravas sairaalassa vähän väliä :c toivottavasti äiti palaa ehjänä kotiin!
mulle siis jää tää kämppä vahdittavaks. mut tässähän saa sitten "kokemusta" ns yksin asumisesta :D mietityttää et miten pärjään teini-ikäsen siskon kns ja noitten kahen karvakuonojen kns :D
alan olee taas iha väsy,voisin varmaan kohta painella pehkuihin :P
mutta öitä vaan kaikille <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti