maanantai 8. heinäkuuta 2013

olen reissunainen ja inttileski

nyt se sit tapahtu.. ville lähti sinne inttii ;__; iha perseestä sanon minä :c oli jtn kamalinta hyvästellä se.. :c meinas siinä itku tulla tai no ku kotiin pääsin ni kyl itku tulikin.. :c villestäki huomas et sillä oli aika haikee fiilis.. no pitää tässä ajatella positiivisesti,mehä nhää siin jonku 2vk päästä :3 en malta oottaa sitä näkemistä *-* 
tosi outoo kyl aatella et ville on nyt jossai muualla :D ku tosiaan tullu totuttuu siihen et nukun sen vieressä tai ylipäänsä näin sitä lähes päivittäin :D missäs nyt yöni vietän tai kenen kns : o onneks ville anto sen jonku pehmolelun :D ristinimesin sen Moosekseks :DD käskin myös ruiskuttaa sen hajuvettä tai mitä lie et se tuoksuu siltä ;3 voin kato nuuskuttaa Moosesta ku tulee hirmu iksu :DD en muute voi muuta sanoo ku et ville on aika hemmetin hyvännäkönen lyhyissä hiuksissa O.O sen sisko meinaa leikkas sen letin tossa eilen ;3 lyheni iha huomattavasti mut ei ne ollu pahat ees :3 tylsää mennä koht nukkuu ilman mun omaa nallekarhua ;__; nyt jo kova ikävä 


tässä nyt sitte on tullu pakattuu ja silleesti,tuntuu vaan et otin iha liikaa vaatteit mukaa.. :D me ollaan emyn kns siel vaan sen 6pv mut pikku vikoja XD saas nhä saanko ees unta ollenkaa :D oon nii innoissaan koko reissusta *-* ois myös siel turun suunnilla tarkotus nhä myös piiaki ainaki sillee pikasesti :3 saan siltä meinaan mun vaatteet jotka oon joskus sinne unohtanu :P 
saa nhä mitä junamatkasta tulee ku aateltii ottaa muutama matkajuomaki mukaan :D sit ois vissiinki tarkotus lähtee puistoilee jos vaan sää siis sallii ja tietenki alkoholilla on osuutta asiaan ;3 kai sitä vois tässä koittaa mennä nukkumaan jos saan unenpäästä kiinni :D 

huomenna kutsuu turun hoodit ;D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti