sunnuntai 16. marraskuuta 2014

i wanna get well

Taas vaihteeks en oo kirjotellu,en oo vaa jaksanu :s 
Jällee sattunu sitä sun toista..

Ryyppääminen on taas tullu kuvioihin,joka on huono juttu sillä niitä kahen päivän putkiaki ollu iha liikaa.. ehk sen takia olo ollu haikee ja jollai lail masentunu tai sit johtuu siitä ku villen kns ei pahemmi ole menny paremmi tai sillee.. olin jättämäs sitä hirveessä kännissä mut ku näin kui paha olo sille tuli ni aloin miettii et kannattaako kännissä alkaa sellasia päättämään. No mutta ville  kns menee iha hyvin nyt tai no musta tuntuu ettei ville ottanu kuuleviin korviinsa sitä mitä sille sillo kännissä selitin sillä ku peruutin sen jätön ni se oli jättämässä mua yksin ja ku itkeä pillitin siinä ja sanoin et masentaa ni joo.. menin sit viiltelee,tyhmä minä :s ville sit jäi mut taas sain suostutella sitä. Eipä siitä sen enempään. 

Oon tutustunu uusiin ihmisiin ja sillee ollu hyvä fiilis ku ei mulla enää pahemmin ystäviä ole ni kiva sillee txt jos on jtn. Ei tunnu nii yksinäiseltä ku tietää et langan pääs on joku joka jaksaa kuunnella jne :) varmaa ainoo hyvä asia tässä kaikessa. Tahtoisin vaa päästä stadista pois,jonnekki mis vois niiku rauhottuu ja lataa akkuja. Voi olla et tää olo johtuu tosta pimeydestä tai sit mulle on iskemäs taas masennus mut anyways pakko koittaa jaksaa ja lopettaa hetkeks se juominen taas. Vähä pelkään et juon taas ns kohta. Kauheen juopolta kuullostan :D 

En ees tiiä mitä oon kirjottanu tai mitä kirjotan,en tajuu itekkää mun pääkoppaa.. noh onneks kaveri tulee käymään mun luona (uus tuttavuus) ni ei tarvi yksin miettii tälläsii tyhmyyksiä..

Mut joo kaipa tää oli tässä

5 kommenttia:

  1. Mä itse tiiän tunteen varsin hyvin. Itse erosin jätkästäni jo 2 kk sitten ja tietenki mä viilsin itseni jonka jälkeen itkin ja sanoin itselle "Olenpas mä tyhmä nainen" ja löin itseäni pari kertaa poskelle ja katoin peiliin. Minullaki on toi juominen vähän ongelma ku mä harvoin sanon pahaa ihmiselle ihan miten sattuu sit mä vasta huomaan sen et mitä tuli taas sanottua. :D, mutta hei pääasia et sait juteltua sun miehesi kanssa :). Itseki olen nyt ihan yksin eikä ole pahemmin frendejä kun muutin takas helsinkiin paitsi no muutama, mut niilläki on oma elämä :( . P.S Tykkään sun blogista ja kuvista olet muutenki nätti muija :).

    VastaaPoista
  2. Juu no eipä me oikeestaa olla mtn juteltu,meillä ku tuuppaa menee siihen että et puida asioita kunnolla ehkä sen takia ku ville on nii herkkä luonne et ottaa nii pahasti itteensä :s muutama nettituttu ja kaveri sanonu sitä et meidän pitäis erota koska on huomannu sen et mä en voi hyvin :s vaikeeta seki oli kännissä ni miten pystyisin selvinpäin? :o emt mitä tässä tekis,kute sanoin nii mun pää on ihan sekasin :c ja jeee kiva kiitos <3 :3

    VastaaPoista
  3. Sinulla on mietittävää älä huoli kaikki järjestyy t: random muija :) ei sitä selvinpäin pysty eroamaan se on vaikeampaa kuin kännissäki olen kokenut sen erosin Terosta ihan täysin selvinpäin kun minun oli pakko kertoa hänelle et ei ollut enää tunteita häntä kohtaa raskasta se oli mut pakko :s ja ole hyvä vain <3 :3

    VastaaPoista
  4. Niin totta se on kyllä tässä vaan on se et kumminki välitän villestä niin paljon nii siks kaikki on vaikeeta tai sillai :s no täytyy toivoo et asiat selviää tässä näin :)

    VastaaPoista
  5. Kyllä ne asiat selviää usko pois :)

    VastaaPoista