keskiviikko 19. marraskuuta 2014

lonely

En saanu nukuttua,asiat pyörii vaa päässä.. väkisinki iskee ajatus siitä et oon yksin,lähes joka päivä neljän seinän sisällä. Tuntuu välillä siltä ettei kukaa välittäis vaikka tiiän et niitäki löytyy.. oon ainaki 30min vaa itkeny ja miettiny kaikkee paskaa et oli pakko kirjottaa et pääsen nukkumaan,muute varmaan purkaisin tätä oloa iha väärällä tavalla..
Mä nyt vasta tajusin et oon menettäny mun kaks hyvää ystävää ja kieltämättä se sattuu..paljon.. en vaa ymmärrä miten parisuhde voi mennä ystävien edelle?! Eivät taida tietää miltä se oikeesti tuntuu. En oo jaksanu pitää ite yhteyttä koska nii monet kerrat on näkemiset peruttu yms.. vikaa siis mussaki mut silti.. 
Kaikki ketä voisinki nhä,asuu sitte jossai päin suomea tai käyvät töissä yms.. kyllä niille tietty voi txt ja soittaa mut ei oo sama asia ku näkeminen,joo,oon aika huomiohuora. 
Oon vaan nii huono tutustumaan uusiin ihmisiin sillä oon iha sairaan ujo,selvinpäin ainaki.. ja muutenki itsetunto semi nollassa..
Kyllä oon muutamaan tutustunu esim netin kautta mut jotkut ei pahemmin laita viestei jne ja ite taas en kehtaa sillä pelkään et alkaisin riivaa liian paljon,oonko iha tyhmä?
Oon alkanu tosiaan juomaa enemmä ku normaalisti,lähinnä siks et se on oikeestaan ainoo millon nään ihmisiä ja jos totta puhutaan,tekis mieli kaljaa ja iha vitusti.. 
Wäääähh en vaa jaksa tätä yksinäisyyden tunnetta,tää on nii perseestä.. ärsyttää seki et miks ajattelen tälläsiä...

5 kommenttia:

  1. En tosiaan ymmärrä sitä et miksi parisuhde vie ystävien edellä ? :s Kun puhuit kaljasta niin minunki tekee mieli kaljaa,:) mutta en saa koskaan ketään mukaan kaljalle ku jotkut mun kaverit on muitten kanssa bilettämäs ja sit jään yksin :s

    VastaaPoista
  2. No sain kaljaa siinä pe ku oli ns pakko.. :o nyt tili huutaa tyhjyyttään ja vähä kaduttaa et menin juomaan :c ja siis mikset sä vois lähtee mukaa tai vaikka et olis sunki kanssa? :o

    VastaaPoista
  3. No ehkä olen liika ujo menemään muitten kanssa bilettämään ku jos esim. jollaki kaverin kaverilla on bileet ja menen sinne ihan tuppi suuna ku olen niin kauheen ujo tutustumaan uusiin ihmisiin vaikka haluaisin juuri tutustuu niin en saa aikaseksi selvinpäin tutustumaan :o

    VastaaPoista
  4. No ynmärrän vähä sama homma mullaki :s mut ainaha voi ennen sitä ottaa muutaman et jos sillo juttu luistais paremmin :)
    Hei,onks sulla blogia? Jos voisit vaikka linkkaa,voisin ryhtyy lukijaks sitte :3

    VastaaPoista
  5. Juu on minulla blogi :3
    http://emerthellokitty.blogspot.fi/

    VastaaPoista