tiistai 25. elokuuta 2015

goodbye ❤

Sain tnä kuulla et Sanni mummu on kuollu :'c (äidin äidin äiti) 
Jonku mielestä varmaan ei tarttis surra mut jos totta puhutaan ni äidin suku ollu lähempänä sydäntä,ehkä siks ku äidin puolelta suku asuu täällä.. 
No mutta,äiti laitto mulle viestiä,Sanni mummu oli nukkunu pois ja tunti ennen kuolemaansa oli hoitajille sanonu kuulemma et nyt on hänen aika lähteä.. jonki ajan päästä sitte hautajaiset..
Samantien ku kuulin Sanni mummusta ni aloin itkee,itken nytki täs kirjoittaessa.. kauheeta ajatella et mummu on nyt poissa.. varsinki ku siitä vaan tosi hyviä muistoja,nuorena olin paljon Sanni mummulla.. onneks huomenna etäpäivä koulusta ni ei tarvi raahautua sinne sitte.. en millään pystyis meinaa.. mieli nii maassa.. 
Sanni mummu teki elämänsä aikana paljon runoja,ja lapsena innostuin siitä itekki ja nuorena ku olin masentunu,kirjoitin runoja ja se oli mun yks pakokeino kaikesta josta voin osiks kiittää mummua ❤ Sanni mummu oli mulle tosi tärkeä ihminen,vaikken häntä nähnyt tässä hetkeen.. 
Toivon et tavataan vielä tuolla jossain, ikävä on suuri ;-; ❤

Täs yks mummun runoista

❤Lepää rauhassa ❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti