lauantai 29. kesäkuuta 2013

paskan puhujien ihmemaa

tekis mieli huutaa ja lujaa.. oon kuullu jos jonkimoista huhua musta itestä ja ties keltä mutten mtn tällästä! tällä kertaa musta selitetään että mä käyttäisin mun kaveria hyväkseen,rahallisesti.. vittu hei ihan oikeesti.. kehataaki tollasta paskaa väittää! ja viel tää kaveri sano et siltäki alkaa tuntuu siltä,anteeks vittu mitä?! mä oon monesti ravannu tän kaverin kns esim. työkkärissä,oon auttanu sitä sen muissa asioissa,oon tarjonnu sille baarissa sekä monesti lainannu rahaa ilman et oon niitä saanut takasin.. enkä tarttiskaan sillä oon ajatellu sitä sillä tavalla just ku tää kaveri oon ostellu mulle esim megistä ja tarjonnu mäkki safkat ym.. 

musta on aika tyhmää selittää tollasta paskaa ku nää ihmiset ei ensinnäkää tunne mua nii hyvin ku tää mun kaveri :D et mitähän vittua :D ja ei noi tyypit ees tiiä pahemmin mun ja tän kaverin ystävyydestä yhtää mtn.. pistää nii vihoiks tollanen et porukka esittää nii kaveria silti lässyttää jtn iha omaa settiä,eiks oo pokkaa sanoo mulle suoraan vai mikä vittu siin paskanjauhannas on? vai eiks kellää yksin kertasesti oo mtn muut elämää? 

siis ihan törkeyden huippu

1 kommentti: