keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

taas on monta kk kulunu ku viimeks kirjotin ;-; olen pahoillani siitä :c 
sain nyt vihdoin ostettua koneen mikä tekee nyt kirjottamisesta helpompaa :3

tässä taas jälleen ollut kaikenlaista, käyn psykologilla tällä hetkellä enimmäkseen ahdistuksen takia, mun yks hyvä ystävä sano hyvästit ilman mtn järkevää syytä mikä loukkas ja paljon,multa on pöllitty puhelin, multa on huijattu rahaa (se onki menossa oikeuteen) jnejne..

toki myös hyvääki on sattunu :) musta tuli kummi broidin lapselle sanialle joka on varmaan suloisin tapaus ikinä <3 
chi on kasvanu paljon ja vauva onki jo 1v,mun iso tyttö <3
pääsin palkkatukee asukastalo betaniaan missä olin kuntouttavassa :3

monessa kk on siis tapahtunu kaikenlaista,pää on jollai tapaa sekasin,tiedä itekkää mitä pitäs ajatella ja mistäkin. muhun on tällä hetkellä kuses yks kaveri joka on kyl ihan mukava persoona ym mut emt,sana seurustelu ahistaa,en ees tiiä miks on taas tällei :o villen kns on viel jtn säpinää vaikkei yhes ollakkaan ja meil menee siihen nähden kyl ihan hyvin. mut paha mennä sanomaan tuleeko mistään mtn,only god knows.. 

oon myös netin kautta tutustunu uusiin ihmisiin,joistaki tullu hyvii frendei,toisista taas ei :D mut se on kyl kiva on sitä juttelu seuraa ja ylipäänsä et tutustuu uusiin ihmisiin :)

oon täl hetkellä kipeenä :s kuumetta pukkaa jne.. oottelenki et pääsis tässä lekuriin hakee saikkua et pääsis sit nukkumaan,olo on ku koomassa olevalla :D 

tähä loppuun laittelen vähä kuvia :P ja nyt saakeli lupaan kirjottaa enemmän ja useemmin ku kerra 6kk XDD 

tässä onki tää mun katti killinen :3 <3



mulla onki nyt sit tollanen pikku tatska :P


huonosti näkyy mut musta on tullut ruskee tukkanen :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti