tiistai 14. huhtikuuta 2015

mind is a mess,again

tiiätteks te mikä on iha sika ärsyttävää?
se ettei oikeesti tiiä ite mistään mtn.. tuntuu vaa siltä et mun pää on laho,ei mtn siel kulje ja sit taas kulkee ja vilkkaasti.. otappa sit selvää et mitä sittä tahtoo jne.



oon tässä tutustunu muutamiin ihmisiin taas, yks kävi vaastasta mun luona ja yhen luona ite kävin,asuu treella. molemmat on tosi mukavia immeisiä jne :3 pitäs vissii vaasa tyypin tulla tossa vappuna tänne päin tai nii se mulle sano :) 

ääääää,ei tosta kirjottamisesta oikeen taida mtn tulla.. silti velloo kaikennäköstä skeidaa päässä mistä ei vaan saa mtn tolkkua.. pitääkö mun hoputtaa itteeni ja tehdä päätöksiä jotka voi osottautuakki vääriks?
miten mä voin päättää asioista jossen itekkään tiedä mitä sitä haluaa?
sanokaa vaa vammaseks,sellanen olo mulla onki tällä hetkellä..
tässä on alkanu tuntuu siltä et sanon mä mitä vaan ni ne aina käännetään jotenki mua vastaan.. sanon sit suoraan asiat ni sama homma.. eiks se nii mee et pitää olla itelleen sekä muille täysin rehellinen? 

pitäskö sitä alkaa vaa kusipääks ja olla välittämättä mstn ja alkaa pelleilee toisten tunteilla jne?


ps.kirjasin saattaa olla erilainen jne,eivaa jaksa alkaa sen kns säätää mtn 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti