keskiviikko 6. helmikuuta 2013

asiat alkaa rullaati rullaa :3

heissun jälleen.. c: on taas tapahtunu kaikenlaista.. c: hyvää nyt oikeestaa,tai no mul on ainaki iha mahti fiilis nyt lukuunottamatta tätä väsymystä ku en saanu taaskaan kunnol nukuttuu.. -.- no mutta jospa sit asiaan :D 
maanantaina lähettiin miran,villen ja lassin kns juomaan. c: lassi haki meidät maltsun ostarilta ja mentii,yllätys yllätys,lassin kämpille.. c: oli kyl sika kivaa.. c: ja oli kivaa nhä miraaki pitkästä aikaa.. :3 puhuttii sit henkeviä miran kns jne.. ja jossai vaihees iltaa soitin anskulle ja meille tuli pient kinaa yms.. mut ollaa onneks sovittu se sanaharkka ja oikeestaa huomenna nhää JEEE :3 mut mtn kummosta ei oikeestaa tapahtunu.. menin semi aikaseen taas nukkuu ja ei mulla pahaa darraakaa ollu .. c: 

emy muuten soitti mulle sillo maanantaina.. pyys anteeks ja selitti sen version tapahtuneesta.. sano et ois soittanu aikasemmin mut sen puhelin oli menny puk-koodii ni sillä meni hetki muistaa se koodi.. mut pääasia et sentää anteeks pyys.. c: ja eilen kävin sen ja sen ex/nykysen jätkän (en tiä onko taas yhes) röökillä.. c: sovittii emyn kns et nhää joku pv yms.. c: 

sitten päästään ilouutisiin.. :3 kävin noutamassa maanantaina mun ja anskun plus lulu-hauvan junalipuuuuuuuuut.. *-* se ois sit maanantaina lähtö ja tks tultais ma 25.02 :3
en jaksais yhtää enää oottaaa.. :c on meinaan niiiiin hirmu ikävä mun pikku piiani et sekoon koht tästä ikävästä ;_; miten jaksan enää oottaa? tekis mieli lähtee samantien mut ei oikee mahollista.. :c seki täl hetkel ärsyttää ku tääl lähtee juna sillo puol neljän aikaa ja se ois sit oulussa vast puol kymmenen.. :c miten mä kerkeen saada hali ja pusukiintiön täyteen kun piian pitää mennä aikasin nukkumaan ku sillä on koulua nextin pvn..? ei voi muuta sanoo ku et iha kakkaa lumella.. :D wäwäwwääää en oikeesti kestä enää,sais aika mennä nopeemmin.. -.- mut on kns tooosi kivaa ku tällä krt anskuki tulee mukaan.. c: ihanaa viettää sen kns laatuaikaa kaks viikkoo putkeen *-* ja on tosiaan ihanaa et tulee junaan mun "henkiseks tueks" etten saa niit kohtauksii jne.. :3 
ajatus siit et piia on mua vastassa asemalla saa mulle melkee tipan linssii.. ;_; ei voi sanoin kuvailla tätä oloo.. :c mä vaan rakastan sitä möllykkää nii paljon ettei mtn rajaa ♥

tää pv menee sit iha vaa kotona ollessa,ehkä vois pärinää mennä ostaa kaupasta ja huomen sit tosiaan anskun kns kaupungillee.. c:

tää saattaa kuullostaa tyhmältä mut oon nyt vaa jotenki onnellinen,ehk vaa nii innoissaan ku pääsen pupun luo sinne muhokselle kohta.. : o tässä huomataan se et odotus aina palkitaan.. mut kiva ku en jassais oottaa enää yhtäkää päivää.. :c
alan jo toistaa itteeni,hulluks siis tulossa tästä ikävästä joten olis varmaaki hyvä syy lopettaa tähän.. :D

xoxo 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti