lauantai 2. maaliskuuta 2013

bäk to helsinki

noonni nyt on sit reissut reissattu ja kotona ollu tosiaan hetken.. :D jospa kerron tosta reissusta.. :D tosiaan lähettiin anskun kns ma 11 pv ja sanon vaa et aika "tapahtumarikas" reissu kyl oli.. :D ensteks lulu meni paskantaa keskelle steissii XD sitte meil oli ongelmii hyppää esim busseist pois ku oli nii paljon kantamuksii :D ja junassa sit kaikki meni iha jees ja näi,mitä nyt perus et perse oli vähä puuduksissa ku perille päästii :D 
oulussa sit oli piia ja tamara vastassa.. c: tamara sit heitti meidät piian luokse.. piialla sitte mentii melkee samantien nuq ku piialla oli kumminki kouluu nextin pvn.. 
noh tiistaina päätettii juoda,ilta meni sillee iha kivasti.. c: keskiviikkona sit oli kivasti darra ja loppu pvst alko kuume sit nousta ja pahemmillaa oli 39 astetta.. :c se eka viikko meni kipeenä.. ja sit kaupan päälle mulle tuli korvatulehdus.. -.- piia sit soitteli mulle lääkäri aikaa sielt muhokselta.. oli aika pelottavaa mennä yksin sinne ku tosiaan never ollu siel :D tunnin mä siel venailin ja oli aika ahistavaa istuu siel ku tuntu et kaikki kyttäs mua :c 
mutta mun epäilykset osu iha oikeeseen,mulla oli ku oliki korvatulehdus. sit ku lääkäri tuli tutkii mut ja antaa lääkityksen ni.... täytyy sanoo et oli kyl aika pelottava tyyppi XD ja tuntu et se saatto vähä vittuilla mulle : o nooh mut anyways,jouduin sielt yksin kävelee piialle :D vähä jänskätti et osaanko mut iha hyvin matka meni c: 
mut aika huvittavaa koko lääkärin reissus oli se resepti tai mikä lie :D nimi meinaa oli kirjotettu vähä väärin, kuva tässä 
joo siis uus nimeni on siis peppina :D ei mun mielestä bettinaa oo vaikeet kirjottaa XD mut no joo :D eka viikko meni siis kipeen ollessa :P sitte tossa torstaina 21pv kävästii anskun kns kaupassa c: ostettii kakkuainekset,tehtiin kato jonnelle synttäri ja tupari kakku :3
perjantaina sitte oli jonnen pardit ;D syötii sitä kakkuu ja juotiin ja juteltii jajaja kuunneltii musiikkii jne,eli siis perus settii :P ilta meni iha jees paitsi et mul muisti meni..
aamulla sitte heräsin piialta anskun kns ja en nähny piiaa missää.. mua alko sikana ärsyttää ku muijaa ei näkyny ni soitin sille aika äkäsen puhelun jne.. siin ku piia oottelin ni ansku kerto vähä illan tapahtumii,olin jtn flipannu jne. noo sitte ku piia tuli bäkkii ni jtn siin juteltii tai no mä nyt äksyilin.. sillo näin asian nii et mun ja piian oli parempi erota joten siis  jätin sen.. piia sit lähti jonnelle ja me anskun kns jäätii piialle.. mul oli siin aika vittuuntunu fiilis joten halusin alkoholia,onneks anskul oli jääny viinaa.. litkittii ne sit ja itel oli mutsin rauhottavia pari mukana ni kiskoin sit puolikkaan ja toisen puolikkaan anskulle.. jossai vaihees sit päris iha kivasti :D piia tuli jossai vaihees ja saatii asiat juteltuu jne et ollaan taas yhessä ♥ reissu meni muuten siis iha jees jne.. mut sit lähtö pvnä mul oli heti aamusta iha törkeen paha olo ja sain sit bussissa sen stanan kohtauksen joten jouduin ottaa matkalle tarkotetun rauhottavan nassuun.. onneks se sit jossai vaihees helpotti : o
juna matka meni kyl iha jees mut tosiaa koko matkan ajan mul oli iha hirvee olo ja pelkäsin et saan taas sen kohtauksen.. onneks en saanu.. no mutta.. jäätii anskun kns tiksis,ville tuli hakee meit malmilta.. heitettii ansku sit eka himaa ja sit ite pääsin kotiutuu c: oli ihanaa nhä mun karvaperseet pitkän ajan jälkeen *-* 

jouduttii sitte tiistaina 26pv viemää villen kns ansku taas hartmanii (se kävi siel eka kerran sunnuntain ennen ku lähettii tosiaa sinne oulu hoodeille) ku sil oli vissii uusiks tullu se joku ihotulehdus.. ooteltii siel loppupeleis melkee sen 3h. kävästii rokkimäkis kiskomas vähä safkaa nassuu ja sit ville lähti heittää meit himaan c: 


mitäs tässä muuta sit oikeen kertois.. :D oon tässä miettiny sikana kaiken näkösii asioita.. :D mm. tulevaisuut ja hiuksia XD mul on oikeesti hirvee ongelma mun hiuksien kns :D oon kelannu värjää mun oman letin iha mustaks ja sit ostaisin blondit pidennykset ja värjäisin ne sit jollai väril.. oon pähkäilly tummanpunasii tai sitte iha vaaleet blondit lsafkdslgfkdsn sekoon perskele XD alkaa tää mun letti ottaa kaalii ku samallail aina jne.. 


mutta joo kaipa sitä vois alkaa safkaa ja laittautuu jos sitä sit tnää ulos menis c: 

että sellasta tällä kertaa ♥

pst. kiitos anskulle ku jakso lähtee mun kns muhokselle ♥ oli iha sika kivaa viettää aikaa yhes jne c: mitä tekisinkää ilman anskua ;_; pst.


täs mun toinen kives ja meitsi ♥ :D


8 kommenttia:

  1. Ihanasti sanottu.. :) Ja ei mtn, ihana oli olla sun kans reissus se 2vk ja ihana oli viettää laatuaikaa.Mäki oisin hukas ilman sua, Rakas oot ♥

    VastaaPoista
  2. niipä.. c: pitää kyl ottaa uusiks joskus taas *-* mut tosiaa oli kiva ku lähit messii,sun läsnäoloski autto siel junas ku ties ettei ollu yksin jne.. c:

    VastaaPoista
  3. Joo todellaki.. vois lähtee johki hotellii, niiku sillo puhuttii et porii ois jees lähtee vai mikä se mesta oli.. ja joo tietenki, oli toosii kiva et pääsin mukaa ja muutenki viettää sun kans laatu-aikaa.. :)) voi sua, ihanasti sanottu.. vituttaa/ärsyttää ku en siel bussis voinu/osannu auttaa ku sen kohtauksen sait..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo heij,kesäl vois salee tehä sen hotelli reissu höskän :D oisko paha idis ees? :3

      Poista
  4. Joo todellaki, sitä just tarkotin, et vois sinne mennä vaik tyylii kahestaa tai jtn.. :D OIs just ihanaa.. :) ja vitun hyvä idea kyl, mä ainaki tykkäisin tost idiksest ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noni eli siis sovittu :D joskus kesällä sit läks vaik sinne porii ;D

      Poista
  5. Joo todellaki :)) Joo lähetää vaik kesäl, ei jaksaaais oottaa.. et pääsee taas viettää sun kans laatuaikaa ja iha kahestaa, jipiiii ;D<3

    VastaaPoista