perjantai 10. toukokuuta 2013

tapahtumarikas toukokuu

kamala ku siitä on niin pitkä aika ku kirjotin :c joten voisin tässä lyhyesti koittaa kertoo kaikista "jännistä" tapahtumista :3 

vappu oli aika jees :D menin villelle yöks edeltävänä päivänä et päästäis samaa matkaa staadeniin :D stadissa sitten ooteltiin anskua,karmelia :D tainno ville lähti ostaa itelleen kenkiä ni jäin yksin sit kampin  lidlin eteen :D törmäsin siinä sannaan ja siin venattii anskua,karmelia ja miraa :3 ansku käväs kaupassa ja sillä välil sami tuli moikkaamaan,en oo sitäkää jannua nähny ikuisuuksiin :D se sit päätti liittyä hetkeks meidän seuraan c: noh,jouduttiin venaamaan heidiä ennen ku päästiin valumaan ruttikseen :D ruttiksessa sit etittii kunnon spotti ja pyllähdettiin ja alettiin ryyB ;D siin jauhettii paskaa ja kuunneltii kajareista musiikkia :3 jossai vaiheessa menin anskun kns jutteleen,kysyin sen mielipidettä siihen kannattaisko mun alkaa seurustelemaan sit villen kns ku kumminki täs ollu jtn juttuu jne.. ansku sano et oltais hyvä ja söpö pari ja sano kns et mun pitää tehä mitä parhaaks näen :3 siin tilanteessa seurustelun alottaminen tuntu oikeelta ratkasulta joten pyysin villeä mun luokse ja kysyin siltä sen mielipidettä asiaan.. se oli iha ihmeissään mutta joo yhdessä siis nyt ollaan :3 ♥ eipä siinä sitten oikee mtn,kerroin kaikille paikalla olleille uutisen c: 
jossai vaiheessa mun exä pamahti sinne sen nykysensä kns,ja taas jälleen kerran se ei ees moikannu mua vaikka ite moikkasin -.- hyvä et ees vilkas muhun päin.. :D ei siin mtn sinänsä mut ärsyttää olla "riidois" no mut anyway ne oli siin meidän kns ehk max tunnin ja sit ne lähti :P jossai vaihees iltaa aloin olee nii saamarin jäässä joten pyysin et lähettäis baariin aikasemmin mut ansku ei suostunu joten tärisin seuraavan tunnin -.- noh,oltiin sitte jossai puol 11 aikaan alen edessä,mentiin siihe saakelin pitkään jonoon ja jonotettii siin sen 15min,, olin siin vaihees melkee kuolemaisillani kylmyydestä joten päätin lähtee villen mukana niille.
siinä nyt lyhyesti vapusta.. ärsyttää vaa ku en tajunnu kuvia ottaa,muuten oisin niitä tänne lisäilly :c tainno heidi otti kyl kuvia sen kamerallaan mut sillä kestää sika kauan et lisää niitä esim fbseen.. :D 

noh sitte perjantaina santtu tuli helsinkiin c: menin emyn kns näkee sitä c: nähtiin steissillä se ja sen muutama kaveri ja sit suunnattiin,yllätys yllätys,ruttikseen :D juotiin ja kuunneltiin musiikkia yms :3 jossai vaiheessa lähettiin sit santun kaverille,jonnelle. siellä sit pardit jatku :D juttelin yhes vaihees santun kaverin,sipen,kns et ois just jees lähtee baariin c: kesti kauan suostutella santtu lähteen :D suunnattiin kohti fantsua :P siel sit tansittiin ja silleesti :3 jossai vaiheessa sitte tapahtu kaiken näköstä (josta en nyt viiti kirjottaa) ni soitin villelle ja kerroin tapahtuneesta. se sano tulevansa hakeen mut.. villellä sitte tuli pient kinaa fantsun tapahtumista,mut saatiin seki sitte sovittua. olis tarkotus nhä santtua taas ku on tulossa 22pv helsinkii :3 

vklp ei oikee mtn muuta jännää tapahtunu joten keeron siitä oikeudenkäynnistä.. :D mentiin siis emyn kns samaa matkaa,sillä meil oli samaan oikeudenkäyntiin "aika" :D äiti oli antanu mulle rauhottavan jonka kiskasin metrossa,ennen ku jäätiin ruoholahessa :D annoin toisen puolikkaan emilialle :P itse oikeudenkäynti meni muuten iha hyvin paitsi et emy huus siihe "kuulustelu" mikkiin aika kovaa BÖÖ XD emy tais tarkistaa et laite toimi.. :D tuomari katto kyl aika pitkää mua ja emyy ku oltii vähä tokkurassa siellä :D noh,saatii lähtee ennen syytettyä joten tokkarassa käveltii emyn kns ovelle. ihmeteltiin siin ehk parin sekunnin ajan miten se avataan (painoin kahvaa alas,muttei se auennut) emy sit osotti valokatkasian näköstä nappulaa ja käski mun painaa sitä (luultiin et on samallainen oven avaus painike mitä esim amiksissa on) no todellisuudessa meikä poika pisti tyylikkäästi valot kiinni XD jumaleissön sitä häpeemisen määrää,olin nii nolona et ei ziizuz XD lähettiin emyn kns nauraen oikeustalolta :DD siit sit suunnistettii kamppiin,tuomas oli messis jne.. lähettii jossai vaihees tuomakselle istuun ja emy ja tuomas kittas siin alkoholia. koitti kovasti saada mua juomaan niitten kns mut kieltäydyin :P kävästiin jossai vaihees ristikolla moikkaamassa lassia.. käytii pari kertaa se kns röökillä ja sit tuliki jani :D se myi mulle nokia lumia 800 :3 siin vaihettii kuulumisia yms. sit alko tulee kiire,oltiin menossa myrtsiin leikkauttaan mun sim-kortti mikrosimiks.. liikkees ei ollu niit katkasijoita joten juostiin hikihatussa class ohlssoniin ja jouduin ite ostaa moisen vekottimen -.- mun oli tarkotus nhä villeä mut se tavallaan peru tapaamisen joten alko kiehuu päässä (naistenviikot myös osasyynä) menin sit kiukkusena ostaan kaupasta 7 kaljaa ja menin istuu yksikseni Apollon yhteiskoulun pihalle :D emy tuli jossai vaihees seuraan ja kuunneltii sen kajareista musiikkii.. samalla txt villen kns,lähinnä äkäsiä viestejä laitoin sillä mua kismitti sillo iha sairaasti.
noh,jossai vaiheessa ville tuli meit sit moikkaa,oli kyl oikeestaa iha hiljaa.. pyysin siltä sit anteeks mun kiukuttelua yms.. loppupeleis päädyin villelle taas yöks. villellä sitte puhuttii aika paljon kaikesta kunnes siitä paisu pieni riita josta mä pahotin mieleni ja juoksin vessaan itkeen,tietenki niin ettei ville tajunnu/huomannu. en tiiä tarkottiko se mitä sano mut se ns ylisti sen viime eksää et kui hyvä se oli millon missäkin ja kui se uskals tehä vaikka ja mitä,esim mennä syömään villen perheen kns.. okeij no ei toi syöminen nii pahalta kuullosta mut mua alkaa sikana ahistaan ja meinaan mennä paniikkiin joten siit tuli vähä sellanen paska fiilis ja tuntu etten oo missään hyvä jne.. no kaipa me se saatiin sovittua mut mä en varmaan koskaa tuu unohtaa mitä se mulle sano sen exästään ja sillo ku se siitä ns hehkutti ni alko sikana masentaa :s no mut syynä noihin "tunteen purkauksiin" on varmasti noi naistenviikot :D

eilen sitte menin villen kns lintsille,sen mutsi oli saanu duunist jtn vapareit et sai olla lintsil 9-13 ja sea lifee pääs klo 19 asti.. mentii siis aamusta lintsille ja kivaa kyl oli,ainaki mulla. c: otin sikana kuvia mut aattelin niitä lisäillä seuraavaan postaukseen,sillä niit on aika paljon :D kummitusjuna oli muuttunu mut ei se nii pelottava ollu,säikähin mä kumminki kahes kohas XD nii ja ville pakotti mut tulirekeen jossa kiljuin ku päätön pikku sika XD mut oli ihana päivä muwun kns ♥ lintsin jälkeen tultiin villelle,safkattii ja chillattii ennen ku lähettii sen mutsin ja siskonsa kns sea lifeen :3 otin sieltäki hirmusesti kuvia mut laitain niitä kns sit myöhemmin c: mut tosiaan eilinen oli kaikin puolin mahti *-* ♥ 

taas tuli iha järkky romaani,anteeksi :c 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti