maanantai 20. toukokuuta 2013

väärinymmärrys

jep jep.. meitsi ymmärrettiin vähän väärin ton viime postauksen kirjotuksista.. meinaan mulle ja villelle synty siitä taas kina.. -.- kaiken lisäks piiaki tuli kyseleen mun kirjotuksista.. piia oli ymmärtäny et mä pitäisin meidän seurustelua virheenä,asia vaan ei ole näin : o mulla oli samat odotukset piia kohtaan niiku kaikkiin muihinkin.. ehkä tostaki nyt ymmärretää iha väärin mutten vaa osaa paremmin oikeen tota selittää.. mut siis en kadu sitä et piian tutustuin ja en myöskää sitä alettiin seurustelemaan.. mut valitettavasti meidän juttu ei vaan oikee skulannu ja ystävinä olo on vaan tällä hetkellä parempi vaihtoehto.. oon pahoillani oikeesti jos oon pahoittanu esim just piian mielen sun muuta :c
ville sit taas ymmärs asian niin etten pidä mun ja sen seurustelua yhtään vakavana.. väärin... tottakai tää nyt on vakavaa,mut ei vaan ole viel niiiin vakavaa mitä mul oli sen mun yhen eksän kns.. lähinnä meinaan sitä et oltiin muuttamas yhteen,oltiin just kihloissa,suunniteltiin "häitä" ymsyms.. siltä taholta tää ei ole vakavaa mut tottakai oon vakavasti villen kns..
 (osaan taas kirjottaa ) mut anyway,ikinä ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. ehkä me villen kns joskus ollaan esim yhteen muuttamas ja sillee mut mä haluun edetä nyt semi hitaasti,oon huomannu et jos etenee liian nopeesti ni nopeesti se myös kaatuu :s
toivottavasti tää nyt selvensi ees jotenki teidän päätä.. :s en oikee osaa selittää niin et muut tajuais :c pahoittelen tätä väärinkäsitystä :c


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti