perjantai 10. tammikuuta 2014

fat camp - laihdutus alkaa !!

aattelin nyt tehä tälläsen laihdutus postauksen, tarkotuksena olis vähintään kerran kuukaudessa kirjottaa fiiliksistä, monta kiloo on karissu, oonko sortunut herkkuihin jnejne. otan myös kerran kuukaudessa kuvan itestäni, et näkee onko laihdutus tuottanut tulosta. :3 

oon lihonut viime vuodelta yli 10 kiloa, voi toki johtua paniikki lääkityksestä ja e-pillereistä. mut aina ku katon peiliin ni tuntuu siltä et paisun vaa paisumistani joka pv mut nyt siihen on tultava loppu. >:o haluan päästä kesäkuntoon ja mitä tarkeintä, haluun et mulla on hyvä olla. musta tuntuu etten enää ees omista hyvää itsetuntoa :s 


no alotin siis tnää laihdutuksen; alan käymään salilla,vesijuoksemassa ja lymfahoidossa. maanantaina olis eka lymfahoito (käyn sit 4 krt kuukaudessa) keskiviikkona ois sali ja vesijuoksu (tarkotus ois käydä 2krt viikossa) laihdutan mutsin ja sen ystävän kns :3 



vähä mietityttää toi ruoka puoli, oon iha törkeen nirso ja nyt en saa syödä enää oikeestaan mtn mistä pidän, syyään vähä hiilari pitosia ruokia,kanaa,kasviksia,hedelmiä,marjoja yms.. sokeri on toinen jota pitää välttää  ja jos jugurttia halajan ni täytyy olla vähärasvaista jne.. en saa banaaniakaan syödä usein sillä siinä on kamalasti hiilihydraattia :s myös kaiken maailman herkut on jätettävä kokonaan pois, mukaan lukien energia juomat :c yhyyy ;_; mut onneks mulla on ville, kaverit ja tietty mutsi tukena. <3

tässä nyt ois tän kuukauden kuva, yh :s


haluun myös selventää et teen näitä postauksia itteäni varten, uskon että jaksan ja pystyn tähän paremmin jos nään itse miten oon edistynyt. ja tiedän kuva ei ole mkn hemaiseva mutta tähä pisteeseen en aio palata. 

tietenki ois hienoa jos joku sais inspiraation tästä itsekkin alkaa laihduttamaan (jos tarve on) tai sitten vielä hienompaa olisi jos näistä mun postauksista olisi jollekkin apua :3 


no mutta tästä se sit lähtee, pitäkää mulle peukkuja <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti