maanantai 13. tammikuuta 2014

oon henkisesti rikki,tää tais olla vika niitti

wääääh en oikeesti enää kestä näit ahdistuskohtauksia :c 

en päässyt tnääkään töihin ku iski jo himassa se jäätävä olotila :s soitin samantien lekurille ja sain ajan tälle päivälle. sanoivat siellä et kestää n.1-2vk et elimistö tottuu uuteen annokseen ja et alkaa vaikuttaa vasta sillon. sain siis saikkua tälle ja huomiselle. soitin sit reippaana duuniin ja kerroin et oon viel toistaseks sairaslomalla. samaten soitin Duuriin ku mulla olis ollut sinne aikaa. peruutin ajan ja sanoin sille työntekijälle etten enää tiiä jaksanko olla töissä tän "taudin" takia. oon siis harkinnut duunien lopettamista ja et keskittyisin iha itteeni ja omaan hyvinvointiini. oon kyselly asiaa muutamalta kaverilta sekä äidiltä että mitä ovat mieltä asiasta.. kaikki sano sitä et terveys on etu sijalla et jos tuntuu ettei pysty ni sit ei vaan pysty. en siis yhtää tiiä mitä pitäis tehdä :s
 oon henkisesti niin poikki noista kohtauksista ja alan stressaamaan duunia, koska oon ollut sieltä nii paljon poissa. tiiän et vaikka koittaisin mennä töihin ni tulisin varmaankin aika nopeasti sieltä takasin. huomenna olis kyl Duuriin aika joten keskustelen asiasta työntekijän kns. 

mä vaan haluun et nää kohtaukset loppuu :c


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti