tiistai 23. huhtikuuta 2013

...long time no abc :D

taas on se viikko vierähtänyt ja jälleen on kerrottavaa :D
ke ja to ei oikee mtn jännää tapahtunu joten skipataan niitten yli ja kerrotaan vklp c:
tossa perjantaina sain mutsilta vihdoin 200e velat jotka se on ollu mulle yli vuoden velkaa ;D soittelin sit emylle ja pyysin sitä lähtee maku tuomariks ku kävin ostelee vähä vappu kamoja ;D
mulla tais mennä ostokset vähä yli sillä kokonaisuudessaan meni sellaset päälle 100e, hups :D ostin pupukorva setin,mekon,kengät,irtoripset ja kynnet ja sellasen bile nauhan jos lukee "party girl" ja siin vilkkuu sellaset valohommat :D tosin kävin mä syömäskin sun muuta :D
ku olin ostanu kaikki vappu krääsät ni mentiin metrikselle istumaan jne.. puhuttii emyn kns siitä et kui perkeleesti janottais ja mietittii pitäiskö mennä ostaa kaljaa.. :D soitin sit villelle ku olin luvannu mennä niille yöks et jos sittenki mentäis vähä kaljoittelee jne.. sille se passas joten kärsittömästi ooteltii emyn kns herraa.. :D sit ku se vihdoin saapu ni me juostii kauppaa ostaan kaljaa.. :D siit sit suunnattii ruttikseen istuksii ja nauttimaan humalajuomista *-* manni sitte soitti yhessä vaiheessa ja kyseli illan pläänejä.. :3 se pyys meitä käymään sen luona c: sen kämpillä sitte puhuttii siitä et kui tekis mieli baariin jne.. itelläni oli joku 80e jäljellä viel :P noh loppupeleis päätettii et lähetään fantsuun :D emy lainas multa paitaa ja mannilta housuja ja ite tungin uuden mekon ja kengät päälle :D käveltiin sitte sinne fantsuun jne c: en muista oikee siit illasta muuta ku sen et lensin perseelleni muutamaan otteeseen XD olin vissiinki aikamoisissa kuoseissa :D nii ja ville kertoili jtn ettei oikee tykänny siitä et tanssin siel muitten kns ni oli näyttäny mulle keskarii :P ja kuulemma olin tullu sen eteen ja kysyny "alat sä vittuilee mulle?" ja ku ville ei sanonu siihe mtn ni olin kai sanonu jtn vastaavaa "sitähän mäki" XD jollai tavalla huvittavaa et menny tolleen sanomaan sillä taisin olla aika tuubassa.. :D ville kyl jossai vaihees hävis sielt baarista mut tuli jossai vaihees tks ku manni meni ettii sen.. sieltä sitten mentiin taksilla villelle jne.. aamulla sitte oli mukava darra ja päätin juoda anskun kns :D ville saatto mut dösärille ja ku malmille pääsin ni käytiin hesessä ja ostettii juomat.. :D mentiin sitte anskun läheiseen puistoon istumaan ja juomaan.. :D oli kyl hauskaa.. :D heitettii jos jonkimoista läppää yms.. :D pölli villen hupparin ja nuuskuttelin sitä iha taukoomatta :D
joku pv se on vielä minun >: D
täytyy sanoo et oon aika sexy ;D noei nyt sentää :D mutta kuten kuvasta huomaa nii se on otettu huumorilla :D mutta,ku alko tulee sit kylmä ni suunnattii anskulle.. siel kuunneltii musiikkii ja silleesti.. :D anskulla ja piialla oli joku riita vissiinki menossa fbs mut mä en jaksanu siit oikee välitää vaa kittasin bissee XD ja no puhelin mä kns yhen santun kns joka asuu tällä hetkellä oulussa.. c: puhuttii sikana kaikesta ja vaikuttaa ja itseasiassa onki tooosi mukava :3 se kertoili et ois ens kuussa tulossa stadiin päin c: suunniteltii sitä et nähtäis :3 ja se tuntee pari mun tuttuakin eli maailma on pieni :D no mutta sitte jossai vaihees alko sitte väsyttää ni paineltiin pehkuihin c: ja mä heräsin jossai 3 aikaa siihe ku mira tuli anskulle.. ja jumaleissön se muija oli tuubassa.. :D mulla vaa meinas mennä hermot ku piti metelii ku koitin nukkuu sun muuta mut onneks se aika nopeesti meni sit nukkumaan :P
aamulla sitte ku heräsin siin 9 aikaa oli sit nii jumalaton tappodarra et huhheijaa.. :D sain taas muistutuksen siitä etten juo enää 2pv putkeen XD soitin sit siin 10 aikaa villelle et hakee mut niille (olin la soitellu sille ja sovittii et tulee hakee mut heti ku soitan).  noh ku villelle päästiin nii juoksin melkeenpä samantien oksentaan :c oli niin kamala olo ettei mtn rajaa.. :c vedettiin siinä sit tirsat ja sen jälkee olo alko vast pikku hiljaa kohentuu.. :D loppuilta meni sit leffoja katellessa c: eilen ville heitti mut illalla himaan ja silleesti :3

tnää olis tarkotus mennä emyn kns ostaa sille takkia c: ja toiv saisin mun velat silt tks meinaa mun kaikki masiit meni vklp ja tarttis röökii :D

ainii,melkee unohin.. :D torstaina käytiin ostaa mulle ja carolle (sisko) omat söpöt marsut cx ne on kyl niin sulosia että. c: niillä on pitkä karva ja toinen on väriltään ruskee ja toinen musta/valko/harmaa joka on mun ja nimeltään Diiva :3 caro nimes sen marsunsa honeyks c: laittaisin mielellään kuvia tänne mut ne on nii saamarin vikkeliä ni niistä on vaikeeta ottaa kuvaa.. :c mutta laittelen niitä sitte ku on tottunu tähä meidän kämppää ja ei oo enää niin arkoja c:
käytiin myös raxis sillo torstaina :D mukana oli ansku,mutsi,caro ja sari joka on perhetuttu c: meil oli iha sika hauskaa c: heitettii kaikkee läppää jne.. taino caro oli aika nolona meidän juttujen kns mut mjooh :D jossain vaiheessa ville pisti viestii et seki oli tulossa raxiin sen äitinsä ja siskonsa kns :D se mutsi tuli sit esittelee itsensä ja samalla sano mun mammalle et oon aika ujo tapaus ku juoksen aina villelle päästyä yläkertaan.. :D jösses et hävetti :D no mentii sit kotiin jne ja myöhemmin ville tuli sit kattoo noita karvakavereita :3

pst.pahoittelen tätä kauheeta romaania :D pst.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti