maanantai 8. huhtikuuta 2013

monday,u r like a bitch,nobody likes u :)

vklp sitte meni nopeesti.. ei menny kumminkaa iha nappiin mut nih :D
tossa la tosiaan lähin siin puol 7 aikaa sashalle,lassin kyydil c: sitä ennen viltsu tuli meille hetkeks :D oli iha "kikseis" ku näki kui luuttusin kämpän yms XD sano vaa jtn et nyt oon mukamas löytäny paikkani XD no mutta sashalla sitte katottii aluks yks leffa :D oli muuten iha sika läppä ja hyvä.. leffan nimi oli jack & jill :D suosittelen ehdottomasti kattomaan *-*
leffan jälkee alettii kuuntelee musiikkii ja juttelee yms.. jossai vaihees sain sit soiton oudosta numerosta,vastasin ja piian ex soitteli siel.. en muista kunnol et mitä se mulle selitteli mut hermotha siinä sit meni.. eli suomeks päästelin sammakoita suusta ja huusin naama punasena :D muistan sen kui kileis olin et taas tärisin :D sit jossai vaihees piia soitti ja sen kns onnistuin jotenki rauhallisesti puhuu :D sovittiin sitte piian exän kns et en muista et haudattiinko sotakirveet vai oks meil jonki sortin aselepo? : o no ei sen väliä,mutta sovittii et ollaan ihmisiks :P jossai vaiheessa iltaa/yötä sashalla vähä niiku napsahti,en muista tarkalleen et mistä mut kumminki lopputulos oli sellanen et heitteli mua pitkin kämppää ja kuristi nii pahasti etten oikeesti saanu henkee.. senki se teki useempaan otteeseen :c eikä se siitä oikee riemastunu ku koitin jaloilla työntää sitä pois mun kimpusta.. en oo koskaan nähny sen silmissä niin paljon vihaa ja agressiota.. mä oikeesti yhes vaihees pelkäsin et se viel tappaa mut.. jossai vaihees se sit rauhottu ja päästi mut irti otteestaan yms.. menin siitä suoraan vessaan,koitin saada kyytiä et pääsisin vittuun sieltä.. siin samal sain jälleen paniikki kohtauksen.. -.- onneks ville sano et tulis hakee mut sieltä ja ku olin lähtemäs sielt ni meinas taas uusiks käyä käsiks :s pääsin sit ns.livahtaa sielt ja ville ja sen mutsi venas mua siin lähimmäl nesteel :D vittu et kyl hävetti hyppää auton kyytii ku olin itkeny ja meikit poskella ja olin nii tuubas et huhheijaa :D
aamulla sitte txt sashan kns ja se pyys anteeks.. joten annan asian vaa olla.......
eilen sitte pääsin lähtee viltsulta siinä jossain 11 aikaa illalla,oli meinaa pieni darra :D
just päätin et ens kerral ku juon ni otan iha rennosti ja oon sellases seuras ettei tarvi pelkää et koska saa turpaan ja koska ei :D no mutta siinä nyt näi lyhyesti mun "onnistuneesta" illasta -.-
pst.ainoo hyvä juttu on se et sain työpaikka haastatteluun ajan *-* jännittää kyl iha sikana.. c: pitäkää mulle peukkuja :3 pst.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti