keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

long time no see

viikko vierähti nopeesti ja siin kerkes sattuu ja tapahtuu ties mitä :D
tossa keskiviikkona sitten sain sossumassit (vihdoin) ni päätin lähtee sit baariin :D
näin siinä päivällä viltsua,lähettiin myrtsiin vähä ostoksille :3 en oikee löytäny mtn erikoista mut ostin kaikki tarpeelliset esim hiuslakkaa,eyeliner,hiusväri jne etc.. ku sit olin ostanu kaiken tarvittavan ni mentiin meille :3 aloin samantien värjää hiuksia,sillä välin ville nukahti ja tuhisi sohvalla :D se simahti varmaan päälle tunniks :D sit ku se heräs ni lähti kotiinsa.. anskun näin sitte tossa konalan ässällä,se oli ostanu jo meille valmiiks alottelu juomat ;) siitä sit suunnattii dösärille ja bussissa korkattii bisset :P kampissa sitte poltettii röökit ja niitten jälkeen mentiin metrolla steissille,karine ja miikka venas meitä siel.. juotiin siellä ulkosalla mut onneks ei ollu kylmä :D sitte ku oltii juotu ittemme pienoiseen humalatilaan nii lähettiin aleen päin.. alessa sitte istuttii ja juteltii sun muuta.. joskus 12 aikaanki siel oli nii kuollu meno et päätettiin suunnata amarilloon :D siinä matkalla ku käveltii ni soitin yhelle roosalle joka asuu seinäjoella :D (tutustuin siihe netissä) en oikee muista mitä sille oon selitelly mut toivottavasti en mtn kauheen noloo :D mut anyways,rillossa oli sit huomattavasti parempi meno ;3 tanssittiin iha sikana yms.. :D rillossa oli sit yks nettituttuki :D sano vaan mulle jälkeenpäin et oli huomannu mut rillossa mut mä en ollu tunnistanu sitä :D no olinki nii tuubassa et huhheijjaa :D sitte ku pilkku tuli nii olin vissii soittanu villelle ja kysyny jos oisin sinne tulla yöks :D seuraavat muistikuvat onki sit ku istuin taksissa :D en tajuu miten onnistuin taas juomaan itteni tollaseen kuntoon :P
perjantaina sitte näin emyy,käytiin myrtsillä vähä vaateostoksilla ja sieltä mentii sit yhelle tuomakselle :3 juotii siel muutamat bisset ja jossai vaiheessa mentiin villee vastaan alepalle,ostettii juomii sieltä ja mentii tks tuomakselle.. siel sit vaa chillattii ja bissee kitattii XD
 oli kyl iha kivaa :D illalla sitte pari emyn kaverii tuli sinne sit kns.. niillä oli sit budii messis ja ne poltteli siel sit.. sain itekki siitä iha reippaasti ja sen huomas kyllä kunnostaki sit myöhemmin.. meinaan ku päästii villelle ni juoksin melkee samantien vessaan -.- kännipajarit tyhjään vatsaan ei oikee oo mun juttu XD aamulla sit oli aika kuihtunu olo :D tilasin sitte mulle ja villelle pitsat :D päätin jäädä sit toiseks yöks ku oli nii heikko olo. kateltiin leffoi yms :3
maanantaina mulla oli sit se työpaikka haastattelu siel espoossa.. ja jumaliste mikä matka :D ensi jäätii emyn kns vääräl pysäkillä :D toiseks meil kesti melkee tunti ettii se mesta ja kolmanneks se paikka oli jossai peltojen keskellä :D mut se haastattelu meni kyl hyvin,kovasti kehuttiin mun positiivista asennetta :3 mut pakko on kumminki tosta työtarjouksesta kieltäytyy :s sillä julkiset kulkee sinne nii huonosti :s ja muutenki oli iha törkeen pitkällä.. ku tosta kerroin mutsille ja kysyin sen mielipidettä asiaan ni se sano samaa ettei mun kannata ottaa tota duunia.. mut mjooh,ärsyttää vaa ku nii pitkällä :c muute ois vaikuttanu kyl iha hyvältä paikalta :3
toissapäivänä menin sit taas villelle yöks :D katottiin taas leffoi yms :3 mut sit eilen aamulla sain meikkaa villen XDXD muahahah :'D täytyy sanoo et lopputuloksesta tuli oikeen nätti XD laittaisin kuvan tänne jos vaan oisin saanu villeltä luvan :D otin mä oikeestaan videonki mut eikai se sit sitäkään halua et tänne laitetaan :c iha kakkaa.. mut räpsäsin mä ainaki kuvan siit ku sil oli niitten haukkuli,lola,sylissä ja sain nii söpön kuvan että *-*
öääm mitäköhä muuta :D ainii tossa yks päivä sit oltii kampis villen kns ja samal nähtiin anskuu ja miraa ennen ku ne oli menossa leffaan :3 kampissa oli sit joku tapahtuma juttu,oli hunksit ja tuksu XD oltiin picnicissä kaakoilla ku kuultiin et tuksu alko laulaan siel :D käskin sitte villen mennä kuvaamaan ku en ite oikeen kehannu :D
sitte ku ville tuli kuvaamasta ni nautittiin kaakaomme siinä ja lähettiin tennsipalatsiin,anskun ja miran leffa oli alkamassa :D jäätiin sit loppupeleissä villen kns iha kahestaan ja mentii istuu kamppiin,sitä ennen tosin oltii käyty ostaa pärinää XD siinä istuessa puhuttii henkevii ja sain kuulla villestä iha uusia asioita :3
mua kyl tällä hetkellä yks asia tavallaan vaivaa.. ei ehk vaivaa vaa pelottaa tai ahistaa (?) mulle on meinaan sanottu se "taikasana" josta meen iha täysin lukkoon : o ja sen takia on pieni ahistus päällä ku en tiiä mitä mä tekisin ja pelottaa ajatella pitkälle tulevaisuuteen :c tuntuu et oon iha hukassa taas :c onneks nään sentään anskua huomenna nii pääsee sille sit avautuu oikeen kunnolla :3 ehk saan sit selkoo kaikesta :P mutta huomista odotellessa ja nyt keskitytään tähän päivään,heips :3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti