torstai 15. elokuuta 2013

aina laulaen työtäs tee ..

olo on mitä mahtavin c: maanantaina alko tosiaan duunit ja kivasti siellä on menny :3 toki eka pv oli aika paljon sormien pyörittelyä kun en oikee osannu mtn mut nyt alkaa hommat luistaan c: oon tosi paljon tykänny olla tuolla mut välillä joudun olee yksin kassakoneen kns mut siitäkin oon kunnialla selvinnyt :D oon myös tutustunut muutamaan työkaveriinkin c: ne on mua paaaljon vanhempia,lähinnä 50v ikäluokkaa mutta mukavia ovat c: tuun siis niitten kns hyvin toimeen n.n 

oon tosi innoissaan ku anskun ja miran pitäis tulla käymään kahvilla ens viikolla ^.^ tahtoisin kovasti et villeki tulis mut sillä on se intti ni aika vaikeeta :c senki takia on tosi kiva olla töissä ku saa ajatukset muualle,esim. tää ikävä :D ja ku siel on niin mukavaa ni päiväkin menee nopeesti :3 oon tässä jo nyt alkanu miettii sitä et jatkanko siellä sit viel sen 3kk jälkeen :P sekin on siis mahdollista *-* nooh,kattoo sitä asiaa sitten vähän lähempänä :D 

mun työkuvaan (tai mihin lie :D) kuuluu mm. salin pöytien pyyhkiminen tai ylipäätään sen ylläpito (onko kahvia,pullaa ja sämpylöitä riittävästi jne),valmistaa sämpylöitä,keittää kahvia,tiskikoneen tyhjennys ja täyttö etc etc.. :3 

oon siis todella paljon viihtynyt ja täytyy sanoo et on iha mahti fiilis :D 
tältä muuten näytän ain duunissa XD tulee tästä mieleen joku vanha piika :'D

huomenna sitten taas reippaana duuniin ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti