keskiviikko 7. elokuuta 2013

kämppä + duuni = happyhappy ♥

oon saanu tässä asioita hoidettua c: mm. kävin työhaastattelussa ja silleesti :3 ja oon saamassa tässä omaa kämppääkin että olo on mitä mahtavin c:

kävin tosiaan eilen siinä duuni haastattelussa. tai no oikeestaa kyseessä on kuntouttava työ.. mut anyway,haastattelu meni hyvin ja mulle sanottiin et voin alottaa heti maanantaina duunit c: myös sovittiin että oon 5pv viikossa 4h per pv,ei oo oikeen kummosta mut parempi se kun ei mtn right? kieltämättä kyl jännittää iha kamalasti :D siit on nii pitkä aika kun viimeks oisin ollu jossain esim kurssilla jne.. :D tai no eniten jännittää se ku mun pitäis siel leipoo pullii ja tehä sämpylöitä ja silleesti.. noooh lähes kaikki kaverit tietää kui hyvin osaan ruokani lähes aina palaamaan pohjaan :D voipi olla taas et stressaan ihan turhasta,niinku melkeen aina :D 

oon saamassa asunnon kulosaaresta *-* kyseessä on sossun tukiasunto mutten yhtään valita,oonhan mä ollu "asunnoton" sen päälle 4v.. :s täytyy myöntää et ku sain tietää et oon jonossa ni multa pääs itkut ;_; tuli niin mahtava fiilis,vihdoin alan saamaan elämää kunnolla kondikseen! en tosin tässä vielä tiiä et koska pääsen muuttaa mut kumminki asunnon saan ja se on pääasia :3 menin kns lähinnä sen takia tohon duuniin et saan sieltä enemmän rahaa,voin ostella meinaan tulevaan asuntoon vähän valmiiks kaikkee :3 

on siis ollu tässä todella ilonen ja onnistunu fiilis ja täytyy sanoo et oon ylpee itestäni *-* villenkin kns menee tosi hyvin,lukuunottamatta pienen pieniä kinoja mut nekin sovitaan aina samantien :D en ois varmaan saanu mtn aikaseks ilman villee joten kiitokset rakkaalle 

villen takia oon jaksanu hoitaa asioita ja vaikka se tällä hetkellä siellä intissä on ni se tukee mua sieltä käsin :3 miten oonkaa onnistunut löytää noi ihanan ihmisen ku ville? ;_; 



voisin tässä alkaa tekee itelleni ruokaa ennen ku menee liian tunteelliseks ;D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti