lauantai 8. kesäkuuta 2013

i love stress

erittäin stressaavaa huomenta,tai no päivää vaan kaikille :D en saanu yöl oikee nukuttua ku aloin miettii sikana asioita,niin,raha-asioita -.- on iha kaamee stressi siit ku jossen vie sossuun et oon viel duurin asiakkaana ni ne voi ottaa mun rahasta pois sen 20-40% :c sit jos ne ottaa ne pois ni mulle ei jäis rahaa ollenkaa käteen ja pitäis viel ouluun ja turkuun päin mennä ja wwäwäwääwäwäääääääh :c 


sit ärsyttää seki et koht musta tulee inttileski ku muwu lähtee inttiin :'c mitä mä sitte keksin :s ja iha kamalaa jossei se pääse lomille usein ;__; ei siin mtn,jaksan mä nyt odottaa mutku ikävyys iskee heti ku ei olla ees nähty yhteen pvn :D en tiiä, oon tunnevammanen XD varmaan alkoholisoidun pahemman kerran tai jtn :D noei vaa ... 


tosta tuliki mieleen et olin tossa ke ryyb alessa,sinne meni vikat rahat yms :D näin siel muutaman kaverinki ja ne osas laittaa mun luuriin sen ihme netti asetuksen joten ei ollu iha turha reissu XD nooh muute ilta meni semi vituralleen -.- minä mm. tein typeryyksiä mut ei niist sen enempää.. siitäki on iha kauhee morkkis ja emt masennus (?) nooh mut ihminen mäki oon,kaikki tekee virheitä.. tai ainaki jos koittaa ajatella positiivisesti.. oon myös huomannu et oon alkanu juomaan taas iha liikaa,lähes päivittäin.. siks oikeestaan päätinki et koitan vähentää juomista.. ku tuntuu et toi mun juominen haittaa mun ja villen suhdetta jotenki :s en halua sitä menettää joten pakko nyt yrittää.. tnää illalla ois suunnitelmissa pyöräillä emyn kns stadiin ja siel tks maltsuun sit jättärille kipee niit hullui portaita ja siit sit punttis paikalle.. :3 ja suunniteltiin et ainaki muutaman kerran viikos tekis tollei ja sit tietty nyt ku kesä on ni käytäis uimassa mahdollisimman usein.. pitäkää mulle peukkuja :3 


tuli tossa eilen sellai ihme olo.. : o näin yhen kuvan eräästä ni jollai tapaa iski pieni ikävä (?) ei siis sillee "romanttisella" tavalla vaan iha niiku tällei kaverina.. en kumminkaa oo nähny sitä ihmistä moniin kuukausiin :s en tiiä oikeesti mikä mua vaivaa,oon iha sekasin kaikesta :c onneks nään anskuu tnää ni pääsee kertoilee kaikesta ettei tarvi näit pitää pään sisällä :3 tuun meinaa hulluks näitten ajatuksien kns -.-  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti