perjantai 21. kesäkuuta 2013

olen iloinen :3

näin alkuun, hyvät jussit teille kaikille :3 ♥ 
ite pääsen viettää juhannustani tossa illemalla :3 tarkotus ois mennä villen ja anskun kns juomaan,vissiinki kiasmalle :P tosi kaikki viel aika auki,ku ei yhtää tiiä viel et tuleeks esim mira meidän seuraan ja et tuleeks kukaa sit moikkaamaan jne.. :D no mutta tnää se sit nhää :3 kuvia laittelen myöhemmin jos ja toivottavasti kun muistan niitä tnään sitten ottaa :D 

en oo taas vaihteeks pahemmin tänne kirjotellu,syynä lähinnä se et oon ollu paljon ulkona esim. emyn kns tai sitte oon vaa jumittanu villellä :c pahoitteluni 
en oo tässä muuten pahemmin juonu josta oon jollai lailla ylpee c: tai no viimeks join viikko sitte mut kumminkin,ei kerran viikossa oo paha,vai onko? : o no mut anyway, oon tässä saanu kivasti hoidettua asioita :3 on iha sairaan helpottunu olo ku ei oo pahemmin stressiä :D tosiaan,käväsin sitte duurissa,laitto mulle työnhaun taas voimaan joten saan täydet tuet c: ja siinä samalla mulle annettiin uus aika,seuraavassa tapaamisessa katellaa kuntouttavia koulutuspaikkoja :3 mun unirytmit heittelee niin härän pyllyä et pakko ensi totutella jonkilaiseen rytmii ennen mtn duuniin menemistä (mun mielipide) ja siinä samalla pyydän terkkarille aikaa.. just lähinnä noitten uniongelmien takia.. 
sossussakin pääsin käymään,tapaaminen meni hyvin ja siel sanottiin et saan 1pv ens kuuta rahat ja silleesti.. sain sitten kns maksusitoomuksen uusiin silmälaseihin c: tuli sitten käytyä myrtsin nissenissä :P pelotti aika paljon mennä näöntarkastukseen,pelkäsin oikeesti et näkö on huonontunu ja niihä se sitten oliki :s taas muistaakseni vasemmassa silmässä huonontunu :c multa kns otettiin silmänpaine,sillä meil on suvussa sitä tautia,tällä hetkellä Liisa-Mummulla on se :c
mulle sanottiin et iha nippa nappa on normi lukemilla,vasen oli 20 ja oikee se 17.. se optikko sano mulle et jos menee ton 20 yli ni sit pitää mennä varaa silmälääkäriin aikaa ymsyms.. sano myös et viel ei oo iha pakko mennä. mut pelottaa iha kamalasti tai siis mitä oon nyt lukenu tosta taudista ni se voi johtaa sokeuteen :s no mutta ehkä mä taas stressaan iha liikaa niiku aina : o

tossa yks päivä lähettiin villen ja emyn kns verkkokauppaan,jätkäsaareen :D kesti hetken löytää se mesta,ville vissii oli unohtanu et miten sinne ajetaan :P sieltä sit mukaan lähti villelle kajarit,sen puhelimeen suojakuoret,muutama limut matkalle ja mulle ANGRY BIRDS KUULOKKEET!!!!!  :3 noh ton pienen shoppailun jälkeen tuli sitte nälkä joten päädyttiin kaivokselan mäkkiin :D mussutettiin autossa sit meidän bigmac ateriat ja pirtelöt,nam :3
sen jälkeen heitettiin emy himaan ja ite päädyin villelle as always :D tässä muutama kuva verkkokauppa reissusta :P 
 duckface ;3
 pakollinen irvistys :D
ville nii vakavana XD 
 mun ihQd44 kuulokkeet 

mitäs tässä oikeen muuta kertoilis :D kovasti tässä villen inttiin meno lähenee ja ei oo yhtään kivaa :c oikeesti kuolen varmaan sinä aikana,no ehkei sentään :D koitan tässä nyt viettää mahd paljon aikaa villen kns enne sitä inttiä.. ja no tosi kivaa ku villen tulee viettää mun kavereiden kns jussia ja silleesti.. :3 tai ylipäänsä tulee seuraan,ei se pahemmin oo ollu :P nii ja ville sit leikkas hiuksensa :D kelasin et sil on joko siili tai kalju XD todellisuudessa ei ollu yhtään paha c: 
mut tosin se on jo ottanu valmiiks ton huulikorun pois :c :D on toi mun mies söppänä x3 no mutta,voisin tässä rupee pikku hiljaa laittautuu ja voisin samalla tässä herettää ton nukkuvan prinssini XD

no mutta hyvät jussit vielä kerran ja älkää hukkuko  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti