lauantai 8. kesäkuuta 2013

whatta fuck did just happend?

hellurei ja hellät tunteet :3

juttelin tossa fbs santun kns,se olis tulossa tänne päin vissiinki ens vklp :3 ois tosiaan tarkotus nhä ja sano et tulis kyydillä ouluun päin.. sitte meitsi kekkas et mä ja emy voitais lähtee sit samalla kyydillä sinne :3 ja santtu selitti kns jtn et saatais ilmeisesti emyn kns kyyti takasinki joka ois tosi mahtia ^.^ tosin kaikki tää viel vähä auki ja sillee mut toiv onnistuis.. :3 ja en usko et saisin autossa mtn kohtauksia sun muita ni kaikin puolin ois parempi päästä sillä kyydillä c: no,tästä pitää tosiaan vielä keskustella santun kns sun muuta.. :3 samalla ois tosiaan tarkotus nhä piia,sillähän on mun jtn vaatteita viel sielä c: 

sain tässä äskettäin kuulla jos jonkimoista juttua.. esim et yks muija oli kiinnostunu musta mut oli perääntyny heti ku alko olee ns.juttua (mitä muute aikasemmin joskus ihmettelin et miksei siitä kuulunut mtn) ja sano et sitä harmittaa nyt jälkeenpäin ku ei tehny asialle mtn ja sitä myös harmittaa ku seurustelen.. noh,sitte eräs tuli sanomaan mulle sellasta josta meni pää nuppi iha vinksalleen.. sano mm ettei oo unohtanu mua ja että on ikävä etcetc.. oli tosiaan vähä huppelissa nii en oikee tiiä puhuko se ees totta.. ku tosiaan se on puhunu sen nais ongelmista mulle sun muuta ni oon luullu et se pitää musta iha kaverina.. en vaa oikee tiiä ketä uskoo sun muuta.. 

mut siinä tällei lyhyesti,pakko mennä nukkumaan..
jos saan ees unta : o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti