maanantai 30. syyskuuta 2013

koitokset sen kun jatkuu

apuah,meinasin ihan unohtaa huomisen oikeudenkäynnin O.O
äyh,kiinnostus iha täys nolla ja no ahistaa sikana jälleen kerran :c 
pelottaa et ryssin sen taas :DD
en jaksa erikseen siit kirjotella mut sen viime oikeudenkäynti reissun tarinan löytyy täältä;

ja sitten se syy minkä takia joudun huomenna oikeuteen todistaa löytyy tästä;

mietin vaan et miten pystyn olla töissä ku aivan varmasti jännitän tota iha sikana :D mut onneks äiti rakas lupas tulla mun mukaan ettei mun tarvi siel panikoida yksin :3 <3
toisaalta eniten mua pelottaa tää syytetty :s sillä on meinaan taipumusta väkivaltaan,oon nähnyt sen omin silmin ja kerran tai pari joutunu soittaa poliisei paikalle :c 

noooh kai mä selviin tostakin koitoksesta :P

wish me luck <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti