tiistai 24. syyskuuta 2013

pewottaaaa

jooo moro......

oon ollu pitkään kipeenä,lähinnä ollu iha järkyttävät päänsäryt ja pahoinvointia.. alotin e-pillerit n.kk sitte ni tässä nyt tutkitaan et kannattaisko vaihtaa pillereitä.. 

en eilen mennyt töihin just kyseisten vaivojen takia ja tnää päätin mennä sitte lääkäriin keskustelemaan näistä vaivoista.. noh,lääkäri pisti lähetteen meilahden sairaalan neurologille (katotaa onko migreeni jne..) jouduin ainaki tunnin oottaa et pääsin lääkärille,joka oli iha hirveetä tuskaa; pää oli taas iha törkeen kipee,mua oksetti ja ahisti iha hirveesti.. en oo oikee koskaan tykänny olla sairaalassa,se haju,vuodepotilaat yms inhotti.. ku tossa 2 kesää sitten menin kattoo pappaa (oli teholla) ni pyörryin.. et esim en voinu yhtään kattoo jos vaikka hoitaja kuskas vuodepotilasta toiseen huoneeseen tai jos joku ihminen käveli ohi sen tippa "masiinan" kns.. meinasin jo siinä odotellessa saada taas paniikki kohtauksen mut onneks emy oli henkisenä tukena ni sen läsnäolo vähä rauhotti.. 
mut anyways,lääkärille ku pääsin ni teki jtn testei mulle sun muuta.. sano myös ettei tää päänsärky ole välttämättä migreeniä vaan tullu e-pillerien ja hartioitten jumittumuuden takia mutta sanoi että verikokeet ja magneettikuvaus kannattais ottaa nii saa varmuuden asiasta.. joudun siis huomenna aamulla menemään sinne uudestaan.. tällä krt onneks ansku tulee mun mukaani.. emy tulis muuten mut se lähtee lappiin tnää illalla.. 
nyt sitte pieni pelkotila tässä.. kävin netistä lukee miten toi magneettikuvaus otetaan jne ni en yhtää tykänny lukemastani ;_; sillä koko homma saattaa kestää 15 minuutista 45 minuuttiin.. ei siinä nyt niin mtn mut ku näin sen masiinan mihin mun pitäis mennä ni täytyy sanoo et tuun kuolemaan.. ;__;

 miten mä pystyn olla noinn ahtaassa paikassa niin pitkään.. oon iha satavarma et saan jonkun kohtauksen :c pelottaa eniten tosiaan sinne putkeen meno.. jampalle ku kerroin tosta niin sano että vois saada rauhottava jos pyytää siltä tutkivalta lääkäriltä.. sano myös sitä et se on todella ahistava kapistus :s 

onks kellään minkäänlaista kokemusta magneettikuvauksista?
tai tietääkö kukaan et saako tosiaan sen rauhottavan ennen ku otetaan ne kuvat?

oon oikeesti iha paskat housuissa :c

2 kommenttia:

  1. Heippa! Mie oon ollut joskus mangeettikuvassa. Se ei ole ollenkaan kamalaa, joten voit huokaista helpotuksesta. Se ei tunnu yhtään miltään ja siellä saa kuunnella musiikkia :) saa ottaa oman levyn mukaa tai ne laittaa mieleisen radiokanavan sulle soimaa :> Tylsäähän se on ja sinne herkästi nukahtaa :D

    ps. Oot muute ihan helkkarin nätti! Tykkään muutenkin tyylistäs :>
    Jos kiinostaa käy kurkkaan kanssa mun blogia www.helenathedreamer.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moih,kiitos vastauksestas :3
      kävin tosiaan eilen niissä kuvauksissa ja apua oli ihan kamalaa ;_; mulle kyl annettiin rauhottavia mut silti kohtaukset oli lähellä :s just ku olin helpottunu et oli ohi ni hoitaja tuli sanomaan et pitäis ottaa toiset mut tällä krt kesti vaan 10min.. :D no hammasta purren selvisin siitäkin koitoksesta c: ja täytyy sanoo et oon aika ylpee itestäni koska jaksoin olla loppuun asti vaikka ahistikin paljon :3

      ja voiii apua kiitosta vain *-* itsekkin todella nätti <3 ja käväsen lukemassa :3

      Poista