maanantai 23. syyskuuta 2013

hyvää kuuluu

taas hiukan pitkä aika ku viimeks kirjotin :s 
oon ollu töissä ja sen jälkeen juossu milloin missäkin ni iha tyystin unohtanu tänne kirjotella.. 

mulla menee itseasiassa tosi hyvin c: oon saanu ekat "palkat" ja ostellu kaikkee tarpeellista.. mm.uutta talvitakkia,nahkatakin,vaatteita,uudet pidennykset.. etc etc :3
kerranki rahat menny muuhun ku ryyppäämiseen :3 tosiaan juon ehk kerran 2vks jos nyt silloinkaa.. jotenki huomannu ettei toi dokaaminen enää oo oikee mun juttu.. darrat jtn kamalia vaikkei oiskaa juonu paljoon.. vois oikeestaa tyystin lopettaa koko touhun.. tai sit juua vaa muutama ettei sitä tappodarraa tule.. :D eikä oikeestaa oo pahemmin tehny mieli juua,ehkä sen takia ku nään villeä viikonloppusin ja sen kns tehää ain jtn kivaa c: 

tosin join kyllä viime perjantaina :P olin anskun luona :3 aloteltiin siellä ja jossain siinä puol 10 aikaan lähettiin sitte tikkurilaan,ravintola pingviiniin tai pinkkuun,miten vaan :D ilta meni mun mielestä iha hyvin mut huomas etten oo pitkään aikaa juonut ku kolahti päähän :D jossain varmaan 1-2 aikaan ville tuli sit hakee meidät sieltä :D vietiin heidi ja ansku tks kämpille ja villen kns sit suunnistettiin niille.. aamulla heräsin ihan järkyttävään oloon -.- joten koko päivä meni sitte lähinnä nukkuessa :c 

tossa viime torstaina olin koko päivän kotona,mutsi lähti laivalle duuni porukansa kns :D hoidin töitten jälkeen kotiaskareita ja innostuin siivoomaan vihdoin vaatekaappini :D 
äiti sitte toi pieniä tuliaisia :D tosin hiukan ärsytti ku toi punasta tupakkaa (pyysin sinistä) mut kylhä toi alas menee,keuhkot ei vaa tykkää hyvää (niiku ei oikeestaa muutenkaa XD)

eipä mun elämässä sen kummosempaa oo oikee tapahtunut :D paitsi et musta tulee täti *-* haluisin nii paljon hehkuttaa asiasta muttei kyseinen pariskunta tahdo et asia leviää,ihmettelen kyl miksi :o 

jospa lopettelisin kuvien merkeissä c: 

uus takki :3
 tilasin oriflamelt vähä meikkei ;D
 mamman tuliaiset c:
 baarista,muistikuvat nolla :D

 poseerausta viivin kns ;D

 meitsin vaatekaappi :D
 minä ja äitee :3
tällänen löyty kaverin kamerasta :3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti