tiistai 29. tammikuuta 2013

että sellanen viikonloppu :D

viikonloppu meni aika nopeesti.. :D jospa siis kertoisin mitäs sillon tapahtu.. c: lauantaina sitte tosiaan vietettii emilian kns sen synttäreitä.. c: vaika aluks näyttiki siltä ettei se raukka viel terve olis sun muuta.. :s noh,laittauduttii meillä vähäsen ja tästä suunnattii suoraan ässään.. sieltä mukaan lähti kyl vaa 1 bisse ja limpparia.. :D ku oltii ostettu ostokset,suunnistettiin kauppakeskus ristikkoon moikkaamaan mun kaveria lassia. c: juteltii niitä ja näitä ja joskus siin puol 7 aikaa timppa tuli hakee meit askistoon sen kämpille.. c: ennen ku timpalle päästiin ni käytii paikallisessa juomassa yhet emyn synttäreiden kunniaks.. c: timpalla oli muuten iha jees meno mut se ex-vaimo oli taas siel joten se alko riehuu... -.- mut onneks se sitte jossai vaihees "väsähti" ja osas olla asiallisesti.. :D noh,kello alko olee sen verran et baari kutsuis mut emilia ei sittenkää lähteny mun mukaa joten menin yksin.. tai no mira istu jo alessa venaamassa mua.. c: oli vaa kyl tooosi outoo mennä sinne aleen niiku n.klo 22.00 :D ku normaalisti mentäis vähä ennen klo.23.00 mutta jooh.. :D siel me sit miran kns oltiin ja tanssittii yms.. c: jossai vaihees yks jätkä nimeltään ville tuli sanoo mulle jtn ja alettii jutteleen.. c: se kerto sen ongelmistaan ja et se on masentunu yms.. ja seki "harrastaa" viiltelyä joten mulle tuli sellanen olo et olis pakko auttaa ku itelläni tosiaan kokemusta tolta saralta.. : o no jossai vaihees mira hävis jonnekki ja pisti mulle vaa viestii et meni anskulle.. -.- XD no onneks en nyt ollu yksin siinä muute ois ollu aika perseestä.. :s noh me lähettin villen kns joskus puol 2 aikaa baarista.. mentiin sen luokse ja näin.. c: ja kaikille tiedoksi mtn ei tapahtunu :D sillä mulla on jo sellanen ihminen jota tarvitsen niin ja kyllähän mä sille villelle kerroin siitä et oon kihloissa yms.. ja ois aika kumma jossei sormusta ees nähny :D mutta nii.. aamulla sitte musta tuntu et oisin viel vähäsen kännissä jne ni päätin sit korkkaa vikan bissen,mikä oli jääny alottelu juomista.. :D soitin sitte emilialle ja kyselin sen olin paikkaa.. :D siellä se timpalla oli ja pyys mua sinne.. c: noh,päätin lähtee ku en jaksanu himaankaan mennä.. ville saatto mut kantsun prismalle johon timppa ja emilia tuli.. c: timpalla sitte juotiin ja kuuneltiin musiikkii.. c: sitte jossai vaiheessa lassi tuli käymään timpan luona.. sit se pyys mua ja emiliaa sen kämpille,klaukkalaan.. no aateltii et voisha sitä mennä joten hypättii auton kyytii ja suunnattii kohti klaukkalaa.. :D lassin juona juotiin vähä lisää ja tanssittii ja kuunneltii musiikkia.. jossai vaiheessa kalja ei enää uponnu alas ni päätin painella pehkuihin.. ja aamulla sitte lassi heitti meidät toho ässälle jne .. c: täl hetkel vissii emilialla ja sillä lassilla on jtn juttua ;D ne oli kyl niin söpöjä mut itelle tuli vaa hiirmu ikävä omaa rakasta.. :c pitäs tosiaan viel jonki aikaa kestää ja sit nään taas piian.. c:  tnää olis suunnitelmissa nhä se ville,mennää johki kaakaolle ja jutteleen.. c: toivon vaa et sitä ees vähäsen auttais se et puhuu mulle jne.. ku oon ite sellanen etten haluu kellekkää pahaa ja haluun aina auttaa ihmisä parhaani mukaan.. : o
no mutta kaipa mä sitten tässä alottelen meikkaamaan,pitää kumminki hoidella muutamia kotiaskareita ennen ku pääsen lähtemään.. c: ensi kertaan siis ! c:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti