torstai 24. tammikuuta 2013

kiitti täst vitutuksest -.-

eilen oli varmaan vittuimaisin pv ever.. -.- no,kerrotaanpa alusta.. 
toissa päivänä näin sit anskua ja sovittii että menisin sen luo yöks ja tällee sillä mun piti aamulla hoitaa asioita. mentii aikasin nukkuu ja olin muutenki nii väsyny et simahdin samantien.. mut heräsinpäs sitte puol 4 aikaa aamuyöstä siihen ku anskun mutsi huutaa ettei sinne saa enää kukaa tulla yöks jne.. olin siin aika unenpöpperös vielki ni olin semi ulapalla kaikesta.. noo ei menny kauaakaa ku selvis ketkä anskulle oli änkeemäs hirveessä kännissä.. -.- mun lapsuudenystävä heidi joku sen kaveri nico tai vastaava.. kello oli siis puol 5 aamul ku ne änki yöks.. eipä menny sitte paljo paskaakaa aikaa ku heidi alko kikattaa viimestä päivää eikä muutenkaa osannu olla hiljaa vaik ansku sano sille moneen otteeseen et meidän pitää herää aikasin et voitteko olla hiljaa.. sitte ku kikatus loppu nii heidi alko kyseleen kysymyksiä siltä nicolta.. .__. 
mietin sillo et vittu tää ei voi olla todellista ja meinasinki nousta ja ärähtää niille et olis hiljaan mut sit aattelin et heidi alkais taas itkee jos huutaisin sille ni jätin homman välii.. :D sitte vielä tää meidän järjenjättiläinen heidi avas ikkunan sepposen selälleen (auttaa kuulemma darraan).. eipä sitte tainnu huomata et samas huoneessa nukkuu 3 ihmistä sen lisäks.. :D 
jossai vaihees olin sit nukahtanu ja heräsin aamulla tosiaan siin 8 aikaa.. olin nii pirun väsyny et silmätkää ei meinannu pysyä auki plus olin iha vitun jäässä ku se ikkuna oli ollu auki..
no,aattelin etten anna ton aamun pilata mun pv kunnes bussissa huomasin et kännyn näppäinlukko nappi ei toiminnu.. kaivoin sit kuullokkeet ja kelasin kuunnella musiikkia vitutukseen mut sitte huomasin et kuullokkeet oli paskana.. :D bussi matka meni siis iha maisemia katellessa sitten.. 
sain hoidettuu asiani ja alko oleen hyvä fiilis kunnes sain tietää erittäin mahtavan asian että hyvää päivää.. siitä sit alko uus vitutus ja kirosin kaikki maan ja taivaan väliltä..
loppupv meni niin että lähin ulos kahen hyvän kaverin,miran ja emilian,kns ja ostettii muutamat bisset kaupasta ja suunnistettii stadiin päin.. no tietenki ku oli muutamat juonu ni teki lisää ja varsinki mun teki mieli baarii,en oo ollu kk vaik normisti kävin vähintää kerran viikos mut anyway.. koitettii miran kns saada lainattuu rahaa mut paskan vitut kukaan lainas joten siin pienes pöhnäs alko seki asia vituttaan.. :D päädyttiin kumminki emlian kaverin kämpille ja juotiin siellä lisää yms.. loppujen lopuks minä ja mira suunnistettii soukkaan,oltii menossa vanhalle "kaverille" ja ku perille päästiin käytiin siin paikallises juomas yhet ja sitte kämpille.. tarkotus oli mennä nukkumaan mutta tää "kaveri" halus selvästi ihan muuta.. mun piti jatkuvasti sanoo sille että voitko lopettaa sen hiplailun ja et oon kihloissa yms. mut vitut se mtn kuunteli ja yhes vaihees koitti ottaa mun housujaki pois.. rintojen kimpus se oli kaikista eniten ja muhun alko siin vaihees iskee ahistus ja no tavallaa paniikki.. pelkäsin että tapahtuis sama mitä joskus kesällä.. :s mut onneks se sitte jossai vaihees usko mua ja lopetti sen hiplailun yms.. tnää lähettii iha vitun aikasin sielt soukasta koska meit alko ahistaa se tyyppi.. nyt oon vaa ollu kotona lähes koko pvn..

niin ja alkaa tuntuu ettei tää vitutus lähe niiku never.. :D sillä eräs elämäänsä tylsistynyt pikku mielenvikanen vasikka riivaa mun naista prkl.. >.< se on mm.haukkunu mua,meidän suhdetta... musta vaa tollanen netissä kiusaaminen on niin säälittävää.. :D ei taida itellään olla pokkaa tulla sanomaan iha face to face asiansa.. niin siis tarkennan viel et kyseessä on piian eksä.. -.- en vaa osaa ymmärtää et miks se ei vaa voi yksinkertasesti elää sitä omaa elämää ja jättäis mut ja piian rauhaan.. c: eiku ainii hups,unohin ettei sillä mtn elämää oo x))) taitaa sillä ihmisellä oikeesti riivaa pääs ja pahasti sillä sen tekstit ei oo mtn kaunista.. voi voi, ehkä se jossai vaihees kattoo peilii ja ehk sit tajuaa missä on vika.. x))) no,karu totuus on vaa se et se on säälittävä akka.. päätän tän tähän tekstii jonka jo kerkesin fbsee laittaa: 

"kyllä vaa niitä kusipäitä ja vitun lapsellisia ja saatanan huomio hakusia huoria on näköjää olemassa X))) saanko ampuu niitä haulikolla,sen jälkeen teurastaa ja sitte viedä jätteet minne kuuluuki eli ämmässuon kaatopaikalle? n.n 
olisin enemmän ku kiitollinen ♥"

pst. pahoittelen kielenkäyttöä mut nyt vaa vituttaa.. c: pst.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti