perjantai 25. tammikuuta 2013

tittididiii c:

dödih.. c: tästä pv:st taitaa tulla aika mahti.. :3 meinaan emilialla on tnää synttäriiiit 
tosin tällä krt ei olla menossa baariin vaan raxii,njam.. ;D huomenna sitte ois tarkotus ottaa kuppia joten tää pv menee sit iha selvinpäin.. c: tai no mitä ehk muutaman pärinän jois.. :D jajaja sit myöhemmin ois tarkotus mennä moikkaamaan kaverii jota ei olla nähty hetkeen.. et ei ainakaa musta kuullosta mitenkää pahalta.. :3

jos sitte vähä eilisestä.. piia soitteli mulle myöhemmin illalla ja juteltiin puhelimes ja sillee.. piia vaa oli jotenki nii ylisöpö ettäää ;__; se tosiaan oli vähä pöhnässä mut kumminki se mitä se sano mulle jne merkkas mulle paljon.. c: se mm.haluis et muutaisin sen luokse sinne muhokselle.. : o tota asiaa pitää kyl iha tarkkaan miettiä.. ku onha toi nyt aika iso asia jne.. musta tuntuu et varmasti muuttaisin jos ei olis ns.elämää tääl helsingissä.. oon kumminki koko ikäni asunu täällä ja kaikki kaveritki täällä,perhe yms ni ois varmaan aika vaikeeta olla niistä erossa.. mutta,eihä täs nyt mkn kiire oo kumminkaa.. on mulla tässä aikaa miettiä asiaa sun muuta.. mut olisha se ihanaa jos asuisin piian kns.. ♥ 
on tässä kumminki iha hirvee ikäväki mun känniääliöö.. noo,tällästähä se on ku on kaukosuhteessa mut mä en todellakaa valita.. c: oon ilonen siitä et oon löytäny piian ja oon vaan niin onnellinen sen kns.. :3 mua ei haittaa et välimatkaa on se 600km.. sillä mun sydän on siel missä piiaki ja en todellakaa halua et tää kaatuis matkan takia.. 

mutta joo jos alkaisin meikkaamaan että pääsen lähteekki joskus syömää,maha alkaa jo huutaan.. :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti