tiistai 22. tammikuuta 2013

hola

tähän alkuun,omistan yhteensä 10 päiväkirjaa :D oon alottanu niitten kirjottamisen jo ala-asteesta tähä päivään asti.. en siis joka pv kirjottele mut pointtina tosiaan se et päätin kokeilla tätä "virtuaallista" ku jääny noi kirjottelut vähemmälle ja muutenki vietän koneella aikaa ni miksipäs en vois sillo samal tänne jtn skriivaa ;D
mulle on tän mun pienoisen elämäni aikana sattunu ja tapahtunu jos jonkilaista.. mut enpä niistä kaikista jaksa kirjotella.. :P jospa siis keskittyis lähinnä tähän hetkeen ja viime aikasiin tapahtumiin. c:

seurustelin viel viime vuonna yhen muijan kns.. (niin,olen siis bi) tutustuin siihe oikeestaan baarinjonossa.. :D siit asiat sit alko luistaan jne.. päästiin me kihloihinki ja täytyy sanoo et se oli ensimmäinen ihminen kenen takia olisin ollut valmis mihin vaan.. se mm. halus mun kns "naimisiinki" ja suunnitteli kesähäitä.. olin niin in lööv siihen ja onnellinen mutta oli meilläki huonot hetkemme.. me oikeestaan riideltiin loppuvaihees aika hemmetin paljon ja loppujen lopuks me sit erottiin.. se oli iha hirveetä jos totta puhutaan.. :c mä sillo ajattelin et menetin kaiken ja etten mä ansaitse ktn.. ja myös sitä etten todellakaan enää rakastu yms.. tosiaan ku erottiin,meno meni iha ranttaliks.. juon iha vitusti,polttelin,vetelin ties millasia nappei,vedin muutaman kerran suonensisäsiäki.. sillo mä vaan halusin olla sekasin,en yhtää kestäny sitä henkistä kipuu mitä sisälläni koin.. no mutta kerran sitte hirveessä jurrissa onnistuin viiltään pahat vekit käteen.. joudun sairalaan tikattavaks ja samalla laitettiin lähete laakson poliklinilkalle.. tää siis tapahtu lokakuussa.. siitä asti oon käyny psykologilla..
se on onneks auttanu mua sikana,en oo enää yhtää niin ahistunut ja en enää vetele mtn ylimääräsiä.. c:
no mutta,ei enää mtn angst settiä.. :D mennääpä siis tähä hetkeen ja nykypäivään.. c:
kuten tossa aikasemmin mainitsin,luulin viime vuonna etten rakastuis yms.. nii no.. toisin kävi..
tutustuin nykyiseen kihlattuuni piiaan meidän tarina taas alko ihan netistä.. :D
menin tykkäämään sen kuvasta ja siit se vähä niiku lähti.. :D vaihettiin fb:t ja tällee ja juteltiin siellä paremmin..
sitte yks kerta ku olin miran kns baaris ni laitoin piialle fb:s mun numeron ja pyysin sitä vaik txt mulle..
no,se päättiki sitte soittaa.. :D juteltiin siinä sitte niitä ja näitä sekä siitä et jos menisin sen luokse,muhokselle..
piia ei millään uskonu että menisin sinne nextin pvn.. mua alko kyrsiin sen verran et lähin baarista joskus 1 aikaa ja aamulla hyppäsin junaan.. :D jooooo,oon ehk hullu tjn mut ku tosiaan perille pääsin,piia oli mua vastassa..
en oikeestaa tiiä oikee et miten me loppujen lopuks päädyttii yhteen mutta tässä ollaan. c: olen tällä hetkellä erittäin onnellinen.. c: ei olla oltu kyl viel ees 2kk yhes ja jo kihlois ollaan mut mua se ei haittaa.. c: mä tiiän tunteeni piiaa kohtaan ja muutenki piiassa on vaan sitä jtn joka iski muhun.. *-* vois oikeestaan sanoa et tää oli rakkautta ensi silmäyksellä.. tulin muuten tossa viime sunnuntaina tks helsinkiin,olin ollu piian luona sen joku 3vk.. en ois millään halunnu lähtee mut oli pakko tulla tänne hoiteleen asioita.. :c seuraavan kerran ois tarkotus mennä mun bestiksen,anskun,kns muhokselle ens kuussa.. c: ei oo onneks pitkä aika ku nään rakkaani
tnä tosiaan kävin taas psykologilla.. ne ehdotti mulle ryhmäterapiaa mun ahistus/paniikki kohtauksiin.. :s
mä taas en yhtään tiiä auttaisko se tai silleen,ku oon kumminki aika ujo tapaus loppupeleis jne.. ja jotenki ahistaa ajatus siitä.. mulla on tosin tässä aikaa viel miettiä.. no,saas nhä mitä tulevaisuus tuo tullessaan :D
siinä nyt oikeestaa lyhyesti ja öää ytimekkäästi jtn meikäläisestä.. :D loput vanhat shaibat kirjottelen myöhemmin,nyt ei vaa kykene ja jassa.. :D joten seuraavaan krt siis c;
pst.mulla on iha hiiiiirmu ikävä mun rakasta.. :c  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti