keskiviikko 30. tammikuuta 2013

hei,olen nyrkkeilysäkki -.-

nyt kiukuttaa,kiukuttaa nii paljon että... -.- eli siis.. tnä aamulla emy sit innostu hyökkään mun päälle taas vaihteeks.. kerron koko jutun.. 

eilen mentiin emyn kns näkee villee.. suunnattii myrtsiin päin jne.. emyllä oli taas vaihteeks bissee mukana,sano juovansa vaa pari.. no se joi ne ja halus lisää ni mentii kauppaa ostaa sitä.. itelläni matkaa tarttu es ku kelasin etten jois sinä pvnä.. noh,toisin kävi.. emy halus nhä lassia ja et oltais menty sen luokse.. noh,käytiin kaupassa toisen kerran ja villeki päätti ostaa muutaman.. ja osti se mullekki 4 bissee.. aattelin et oisin juonu ne ja ku suunnitelmissa oli mennä klaukkalan paikalliseen muutamalle ni en sen jälkeen sitte jois enempää.. toisin kävi.. -.- tietenki ku meitsi pääs kaljan makuun ni hups,jossai vaihees huomasin olevan jo huppelissa. :D mut niih.. lassi haki meidän siin puol 10 aikaa myrtsistä ja tosiaan mentii sinne paikalliseen.. siel juotii kaikki muutamat ja sitte mentiin lassin kämpille.. c: kaikki oli siin vaihees iha fine.. kuunneltii musiikkia ja juteltii jne etc.. jossai vaihees mua alko sikana väsyttää ni päätin mennä nukkumaan.. aamulla sitte (siinä emt 10 aikaa?) lassi tuli herättään ja sanomaan et se heittäs meidät himaan jne.. samal kuulin ku emy jtn huus ja riehu olkkarissa.. : o olin iha unenpöpperössä ni olin aika ulapalla tapahtuneesta.. lassi kerto et emy oli ykskaks saanu kauheen kohtauksen,alkanu tyyliin lyömään ja sylkemään lassia päin.. : o niin ja olihan se vittuillu lassille sen edesmenneestä äidistä.. :c homma sitte tosiaan riistäyty käsistä.. jossai vaihees menin emyn luo ja koitin puhua sille järkeä ja et se siit rauhottuis.. no tosiaan epäonnistuin.. sanoin sille asiallisesti että lopettais ton riehumisen ja ettei se voi tehä tollasta lassin kämpässä yms.. senpä jälkeen se otti mua letistä kiinni ja löi ja myös sylki (hyi stana... -.-) itekki päätin nappasta sitä myös letistä koittaen saada sen ottamaan omastani käden pois.. tosiaan ku se mua ensin löi ni mulla napsahti,sain sitä kns lyötyy ja polvella iskin päähän ennen ku lassi ja ville tuli siihen väliin.. olin nii saatanan raivona et kädetki täris.. emy sitte huuteli mulle jtn ja mul meinas napsahtaa kunnol ku haukku mua huoraks.. no mutta mentii autoon,emy istu etupenkillä onneks.. se siinä selitteli että mä oon lutkaa ja huoraa ja kui sitä ällöttää et oon muijan kns yhessä ja jtn et tällä naamalla mä en saa ketään ymsyms.. siihen vaan pokkana vastasin et saan sentää parempia kumppaneita ku hampaattomia nistejä ja mullapa on enemmän valinnanvaraa ku bi oon.. siit se sit hiljeni,vissii loukkaantu tosta ku sanoin sen viime eksästä tolleesti.. tiiän et sanoin aika ilkeesti mut sellanen oon jos mut suututtaa.. tiedän meinaan kaikkien heikot kohat ja jos mua haukutaa yms ni vastaan samalla mital tks jtn erittäin loukkaavaa et hiljenee.. emy meni sit himaan ja tälleen.. nyt en oo kuullu siitä ihmisestä mtn,veikkaisin et nukkuu.. mut ootan kyl anteeks pyyntöö,jos sellasta ees tulee.. : o veikkaan vaan et emy ei kumminkaa mtn muista,sen verran kännissä se oli.. ja tää ei ollu ensimmäinen kerta tosiaan ku se mun kimppuun kännis käy.. on se jo vissiin nyt viidesti hyökänny mun kimppuun.. : o en vaa ymmärrä miks aina mun kimppuun pitää käydä.. -.- hankkis toisen nyrkkeilysäkin saatana..!

nii ja autossa se niin uhkas mennä kytille "vasikoimaan" ja valitteli kuhmuunsa.. -.- 
sanoin emylle et antaa mennä sillä mulla on kaks todistajaa todistamas et se oli emy joka ensin mun kimppuun kävi.. :D itelläni on sellaset ruhjeet kun raapimis jälki niskas.. :D vois emy leikkaa tappokyntensä sillä hiukkasen kirvelee ja ei ollu kiva mennä suihkuun.. :D tässä ku mun pienestä ruhjeesta.. älkää antaki kuvan hämätä,oikeesti kirvelee vitusti :D 

2 kommenttia:

  1. Stana mie tuun ja halaan sitä muikkuu jos se mua vastaan tulee-.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiköhän se pyyä anteeks.. jos nyt ees tota tilannetta muistaa.. : o

      Poista