tiistai 12. maaliskuuta 2013

big girls dont cry

nyt on jällee sattunu kaikkee.. no suoraa sanottuna paskaa.. mun pääkoppa ei oo mitenkää kunnossa.. oon miettiny täs kaiken näkösiä juttuja mutten oo päätyny mihinkää lopputulokseen.. nyt siis mun ja piian suhde vaakalaudalla.. en vaa tajuu itteeni,mua on alkanu sikana ahistaa yms.. oikeesti ottaa sikana päähän ku en tiiä mikä mua vaivaa.. olin tossa eilen ulkona yms.. frendeille näytin et kaikki olis muka fine mut todellisuudes pidättelin itkuu.. kotona ennen ku lähin mihkää pidättelin itkuu.. ois sillo tehny mieli vajota vaa sohvalle ja tuijottaa monta tuntii seinää ja olla vaa yksin.. mut päätin mennä ulos ja saiha se hetkeks asiat päästä pois.. mut nyt ku kotona taas ni... täl hetkel sikana ärsyttää ku ihmiset soittelee ja pyytelee esim juomaa.. joo kyl tekis mieli vetää perseet mut mä en vaa jaksa,en jaksa liikkuu,en jaksais oikeestaa tehä mtn.. mul ei oo pitkää aikaa ollu tällästä fiilistä ja tää on oikeesti iha kauheeta.. kaikist vittumaisint on se et mul loppu psykologiki ni en ees pääse ns. purkaa tätä paskaa kellekkää.. ja en usko et yksin saan mtn muut aikaseks ku vaa lisää paskaa.. sit tätä oloo vaa pahentaa se et must tuntuu et mua vaa pakotetaa selvittää nää päänsisäset asiat ja se pistää iha vitusti ahistaa.. mua ei oikeestaa ees täl hetkel mieli olla koneella,haluisin vaa katoo hetkeks jonnekki.. mulla on vaa henkisesti nii paska fiilis ettei mtn rajaa.. tätä kirjottaessaki koitan olla itkemättä,mä en vaa jaksa.. aika sekavaa right? koitan olla vahva mut tosiaan en vaa enää jaksa..



5 kommenttia:

  1. Rakas, kaikki kääntyy viel parhain päin, usko mua.. Huome nähää ja sano jos et jaksa nähä ymmärrän kyllä.. Mut voit puhuu mulle iha mitä vaan ja mä kuuntelen.. mä en sua jätä yksi, oon aina sun tukena, se on bestiksen tehtävä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ansku,mitä tekisinkään ilman sua ;_;

      Poista
    2. Ei mtn kiittelemistä.. No mä en oo mihinkää ikinä menos, oon aina sun tukena, muista se :)) Oot rakkain mulle täs maailmas ja en tiiä itekkää mitä tekisin ilman sua, joten ihana ku oot siin nyt ja aina ;D

      Poista
  2. enkä minäkään sulle selkää käännä!

    VastaaPoista