perjantai 29. maaliskuuta 2013

oikein sellaista tapahtumarikasta pääsiästä kaikille

meitsin pääsiäinen lähti seuraavasti:
tossa eilen juteltiin piian kns meistä yms. päädyttii molemmat siihen lopputulokseen et parempii olla iha vaa frendei,kummanki elämäntilanne on täl hetkel mitä on.. mut yks asia kirpas aika mukavasti X)) se meinaan et piia kerto et sillä on tunteit tätä sen exää kohtaa joka kns tosiaan tuli mulle tos vähä aika aukoo turpaansa fbs.. vaik oikeestaa arvasin ton mut silti lievä shokki,mukavasti alko välähtelee silmissä flasbackei siit mun yhest exästä.. joten semi loukkantunu fiilis (?) ei tätä fiilistä oikeen voi sanoin kuvailla.. no mutta.. kattoo mitä tulevaisuus on varannu mulle,ehkä joskus löydän jonku jonka kns oon kuolemaan asti tai sit oon forever alone nunnana XD noei sentää :D pakko tässä koittaa elää pv kerrallaan ja nyt on sitte aikaa munki järjestää mun omaa elämää kondikseen.. mutta tosiaan,toivon et minä ja piia pysytään viel väleis,tai no jos se on musta kiinni ni pysytään :3 tosin piiallekki mainitsin etten haluu kuulla sanaakaa sen exästä joka varmasti tässä tilanteessa on iha ymmärrettävääkin X))
 tähä loppuun sopis runo jonka joskus tein:

"rakkaus muuttui luovuttamiseksi
totuus valheeksi
sydän tuhkaksi
lasi sirpaleiksi
sanat tyhjiksi
elämä kelvottomaksi
onko siis parempi olla yksin?"
no mutta nyt toisiin aiheisiin ;)
tnää ois tarkotus mennä viettää aminan ja janitan 18v yhteis-synttäreitä ;D
eka mentäis itiksen fantsuun "alottelee" ja sieltä sit suunnattais dtm :3 ja kaverin sanoja lainaten "me ei mennä munajahtiin vaa tipujahtiin" ;D no saas nyt nhä.. :D aion vaa pitää hauskaa hyväs seuras,en mä nyt tarkotuksel ainakaa mtn eti :D mutta tässä nyt viel himassa,ootan et kello ois sen puol 4 ni pääsisin lähtee yhelle mun hyvälle frendille (tulee kns sinne synttäreille) ni siellä sit ois tarkotus värjää sen letti ja valmistautuu yms.. c: en millää jaksa oottaa *-* ihana päästä irrottelee ja kiva nhä aminaa ja janitaa pitkästä aikaa.. c: on sellanen kutina et pvst tulee mahti :3 toivoisin siis ainaki.. XD mä ainaki tartten vähä muut ajateltavaa jne.. c: wääääääh,tässä kuuntelen musaa ja vituttaa ku kello vast puol 3 :D
täs kovasti koitan keksii tekemistä mutten oikee mtn keksi -.-
ainii,olis tarkotus lähtee sit ens vklp anskun kns kahestaa baariin ;D en jaksa venaa sillä ei olla oltu kahestaa aikoihin missään.. *-* mutta sitä pv odotelles ;D
tässä nyt kuuntelen musaa ja toivon et aika kuluis nopsaa :3
tätäki tullu popitettuu *-*
tähä biisii oon nii fucking in lööv ettäääää

no mutta jos lopettelis näihin biiseihin ja tunnelmiin :3

hauskaa pääsiäistä kaikille



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti