maanantai 4. maaliskuuta 2013

my mind says laskfhaslFH .....

wääh,sanon vaa et mua nyt ärssyttää sikana.. oikeestaa aika paljonki.. :c ensinnäki en oo vielkää saanu sossusta massia vaik mun piti saada ne perjantaina.. ja sitte se et tossa lauantaina näin mun viime eksän baarissa sen nykysen kns...... jospa kerron enemmän siitä pvst..

mentii stadiin emyn,anskun ja miran kns. meil oli tarkotus vetää pussikalja kännit mut harmikseen ei ollu sisämestaa joten päädyttii sit ajelee metrolla.. :D mikäs siinä,ainoo vaa et vähä hävetti et yli 20v ryyB jossai metrossa tai ylipäänsä ulkona hirveel pakkasel tyylii :D
nooh,ku metrois oltii istuttu tarpeeks jäätii kampis pois ja mentii kaukoterminaalille istuu ja juomaa bissee jne.. :D ville sit liitty kns seuraan ja siinä sit pähkäiltiin että mihis vois mennä juomaan.. miraa alko ärsyttää toi ulkona ryyppääminen ni se ehotti et mentäis alee.. päätettii mennä sinne,ei tosiaa jaksanu ulkona olla jne.. alessa sitte tilattii juomat ja mentii tanssilattian lähelle.. ville erittäin fiksuna poikana korkkas oman lonkeron jonka oli piilottanu takataskuunsa.. -.- blokkari sit näki sen (tietty) ni ville heitettii ulos. mä ja emy päätettii lähtee villen mukana.. just ku olin hakemas mun kamoi huomasin sen mun eksän.. se käveli pokkana mun ohi sanomatta ees moi.. katto vaa mua jotenki halveksuttavasti : o
ottaa päähän ettei ees voi moikata,oks se tosiaan nii vaikeeta? mut jooh.. se tosiaan pari krt käveli mun ohi.. olin sillo iha kahen vaiheil et meenks mä vai jäänkö sinne ja koittaisin saada asioita selvitettyy sen kns.. päätin sit lähtee villen mukaan,ei siit ois kumminkaa tullu mtn jos oisin jääny ja nyt oikeestaa oon ilonen siit etten jääny.. oisin kumminki alkanu angstaa jne.. ja no mun pää sit meni iha sekasin sen tapaamisesta ja huomasin etten ookkaa iha kokonaa siit yli päässy.. :c oon kelannu vaa et oon päässy ku en oo nähny sitä monii kuukausiin mut nyt ku sen sit näki ni sen huomas samantien.. :s tiedän kyl et se on jatkanu elämäänsä ja mäki omaani mut en vaa taida olla viel valmis "kohtaamaa" sitä tai jtn. kumminki se muija oli mulle joskus jtn tärkeintä ja sen eteen olin valmis mihi vaa ja oikeestaa ensimmäinen henkilö mistä mä tosissaan välitin.. emt.. kute sanoin se pisti mun pään vaa sekasin.. pitäis koittaa saada pääkoppa kuntoo tai jtn.. :D mut mä vaa toivon etten nää sitä uusiks muute meen vaa entistä enemmä sekasi :c 
ja en haluu et toi näkeminen haittais mun ja piian suhdetta.. mut täytyy kyl myöntää et sen eksän näkeminen pisti oikeestaa sikana ahistaan tai siis emt.. jotenki alko ahistaa sana seurustelu jne.. mut ei onneks ahista nii paljoo etten kykenis olla piian kns tai sillee.. täytyy nyt vaa koittaa saada itteni "järkii" ja unohtaa koko ihminen.. 

anteeks tällänen avautumine :c


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti